ذوالفقارنسب‌:‌ بازیکنان تیم امید در لیگ برتر می‌درخشند/ گروه مان خیلی سخت است

عکس  کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ایران برای صعود به المپیک باید در بازی اول مقابل ازبکستان نتیجه خوبی بگیرد.

بخش المپیک و پرالمپیک مجله خبری ورشی اسپورت استار


بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی روز پنج‌شنبه تیم ایران با ازبکستان و اینکه آیا این تیم می‌تواند طلسم 44 ساله صعود به المپیک را بشکند،‌گفت:‌ بازی با ازبکستان بسیار سخت است ما بازی‌های دوستانه‌ای هم با این تیم داشته ایم که نتیجه مطلوبی نگرفتیم تیم کره جنوبی هم باید تیم قدرتمندی باشد البته من شناخت کافی از تیم‌های امید در آسیا ندارم ولی سابقه می‌گوید ازبکستان و کره جنوبی تیم‌های خوبی هستند.


وی افزود: خوشبختانه بازیکنان تیم ایران اکثراً در تیم‌های لیگ برتری و لیک یک باشگاهی ما بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم دارند. وظیفه کادر فنی هم بسیار سخت است زیرا در گروهی سخت قرار داریم که به هیچ عنوان نتایج آن قابل پیش‌بینی نخواهد بود.


این کارشناس فوتبال گفت:‌ بازی کاملی از تیم ازبکستان ندیده‌ام و نمی‌دانم این تیم پنج‌شنبه مقابل ما چگونه صف‌آرایی خواهد کرد اما امیدوارم در اولین بازی نتیجه مطلوبی بگیریم نقطه قوت این مسابقات صعود دو تیم از مسابقات است.


ذوالفقارنسب در مورد اینکه شکست در بازی‌های دوستانه مقابل ازبکستان تأثیر منفی بر روحیه ایران خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: من در آخرین جلسه تمرین تیم امید حضور پیدا کردم. بازیکنان و کادر فنی ما روحیه بسیار خوبی داشتند و به موفقیت امیدوار بودند باید ببینیم در میدان عمل چه اتفاق و نتایجی رقم خواهد خورد.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


زمانبندی کامل مسابقات انتخابی فوتبال المپیک/ایران با ازبکستان استارت می‌زند

درباره‌ی abdolnabi solimani