وقتی پای پرسپولیس وسط بیاید؛ دایی و انصاری فرد با هم آشتی می کنند؟

عکس  در صورت صددرصد شدن عدم حضور کالدرون به پرسپولیس از علی دایی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری سرخپوشان نام برده می شود.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در صورتی که عدم حضور گابریل کالدرون به ایران قطعی شود از علی دایی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس نام برده می شود.

این درحالی است که تا امروز هیچ یک از مسئولان این باشگاه درباره برنامه آتی باشگاه بابت عدم حضور کالدرون صحبتی به میان نیاورده اند و مذاکره ای هم با نفر خاصی نداشته اند با این حال مدتهاست که از نام علی دایی به عنوان جایگزین کالدرون نام برده می شود.

مسئله ای که در این میان اهمیت دارد به روابط دایی و انصاری فرد باز می گردد.

سالی که محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه راه آهن بود و بعد از خریده شدن این تیم توسط بابک زنجانی به عنوان مالک باشگاه ابتدا از سوی مالک باشگاه مامور به جذب سرمربی خارجی می شود و حتی مذاکرات نهایی می شود و درحالی که مقدمات حضور سرمربی خارجی فراهم شده بود به انصاری فرد اعلام می شود که علی دایی باید به عنوان سرمربی راه آهن انتخاب شود و همین موضوع باعث می شود تا انصاری فرد مصاحبه کند و بگوید به خاطر حضور دایی در راه آهن دیگر به عنوان مدیرعامل در راه آهن نمی ماند. 

در همان مقطع انصاری فرد و دایی حرمت هم را حفظ کردند و علیه هم مصاحبه ای انجام ندادند اما اکنون که نام دایی بر سرزبان هاست باید دید روابط این دو با هم حسنه می شود یا خیر.

پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد انصاری فرد در صورت عدم حضور کالدرون تصمیمی برای گزینه کردن علی دایی ندارد مگر اینکه سایر مدیران پرسپولیس به این جمع بندی برسند و او تابع جمع شود. 

البته در فدراسیون فوتبال هم برخی از اعضای هیات رئیسه با گزینه شدن علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی موافق هستند و باید دید در نهایت دایی سرمربی تیم ملی یا پرسپولیس می شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani