مددی:در حال رفع مشکل ثبت قرارداد بازیکنان هستیم/ مطالبات دانشگر را هم پرداخت می کنیم

عکس  معاون باشگاه سایپا گفت: در حال حل مشکل ثبت قرارداد بازیکنان هستیم و ان شاالله طی روزهای آتی این مشکاله حل خواهد شد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


احمد مددی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جذب بازیکنان جدید سایپا اظهار داشت: صادق بارانی و خالد شفیعی را طی روزهای گذشته و امروز جذب کردیم و محمد مهری را نیز با درخواست مس رفسنجان به این تیم منتقل خواهیم کرد.

وی در خصوص دلایل منتفی شدن حضور سهرابیان در استقلال گفت: به هر حال استراتژی باشگاه بر این بود که به خواسته ابراهیم صادقی این بازیکن در تیم ما بماند. مذاکرات ما با استقلال صورت گرفت ولی در نهایت سهرابیان در تیم ما ماندنی خواهد بود. ما برای تقویت تیم خالد شفیعی و صادق بارانی را جذب کردیم تا شرایط در نیم فصل دوم برای کادر فنی بهتر باشد.

سخنگوی باشگاه سایپا در خصوص اینکه کمیته انصباطی چندی پیش اعلام کرد که برخی باشگاه ها نمی توانند قراردادهای خود را ثبت کنند و باشگاه سایپا چه تدبیری برای این موضوع دارد گفت: ما در حال رفع مشکل ثبت قراردادها هستیم. مذاکرات با برخی بازیکنان که مشکل حق رشد داشتند انجام شده و ان شاالله این مساله حل می شود.

وی در خصوص اینکه چندی پیش محمد دانشگر اعلام کرده بود از باشگاه ساپا طلب دارد گفت: اتفاقا ما روز گذشته نشستی با این بازیکن داشتیم و به توافقاتی دست پیدا کردیم. البته قرار است یک جلسه دیگر در ابتدای هفته آینده با این بازیکن داشته باشیم و تا مطالبات وی را هم پرداخت کنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani