سخنگوی فدراسیون فوتبال: شرایط باشد، انتخابات زودتر از موعد برگزار می‌شود/ انتخاب سرمربی ظرف ۹ روز آینده مشخص می‌شود

عکس  سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات طبق اساسنامه و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، امیرمهدی علوی درباره اینکه شنیده شده گزینه‌های مربیگری تیم ملی سرمربی ایرانی است، اظهار داشت: در جلسه هیات رئیسه فدراسیون که در 2 هفته اخیر تشکیل شده و مباحث را بهاروند اعلام کرده مباحث مختلفی مطرح شد. مباحث فنی، سبک بازی تیم ملی، خواسته‌هایی که از تیم وجود دارد مورد بحث قرار گرفت. فکر می‌کنم ظرف هفته آینده (8-9 روز آینده) جمع‌بندی نهایی را داشته باشیم و تیم ملی برنامه خود را آغاز کند.

علوی درباره اینکه سرمربی آینده تیم ملی را هیات رئیسه انتخاب می‌کند، گفت: انتخاب سرمربی در کمیته‌های تخصصی مورد بحث قرار می‌گیرد و نظر کمیته فنی به هیات رئیسه می‌آید. مثلا حسین عبدی که تیم خوبی را در رده سنی نوجوانان ساخته در کمیته فنی نهایی شد و هیات رئیسه هم تایید کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گزینه‌هایی مانند دایی، قلعه‌نویی و گل‌محمدی، مطرح شده‌اند، تصریح کرد: اینها سرمایه‌های ما هستند و باید با احترام یاد کنیم. آنها زحمات زیادی کشیده‌اند و باید نگاه محترمانه‌ای وجود داشته باشد. اجازه دهید اسم نبریم. جلسات همچنان ادامه دارد و به جمع‌بندی نهایی برسیم اعلام می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا برانکو از گزینه‌ها هست؟ عنوان کرد: بله دیدم او مصاحبه‌ای داشته اما از میان گزینه‌هایی که وجود دارد، فدراسیون بهترین انتخاب را خواهد داشت.

علوی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا انتخاب مربی داخلی دلیل اقتصادی دارد؟ یادآور شد: کرانچار نتوانست ادامه دهد و یکی از بحث‌ها تامین نشدن شرایط مالی بود. این موضوع به ابتدای سال برمی‌گردد. به هر حال شرایط موجود، ارزیابی شرایط فعلی در تصمیم‌گیری‌ها بررسی می‌شود. مربی خارجی هم براساس قرارداد حق خودش را می‌خواهد. فسخ قرارداد باعث مشکلاتی می‌شود و این موضوع را در اتفاقات اخیر باشگاه‌ها دیده‌ایم. استفاده از ظرفیت‌های مربیان خارجی مورد تاکید است همان طور که می‌دانید آرسن ونگر برای کورس پیشرفته مربیگری دعوت شده که فدراسیون آن را وظیفه اصلی خود می‌داند. این شرایط در انتخاب سرمربی هم دخیل است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شرایط مهدی تاج گفت: از همراهی جامعه فوتبال تشکر می‌کنم. با توجه به فشار خاصی که هست پزشکان فعالیت پراسترس را برای تاج منع کردند. او تحت نظر است و امیدواریم خداوند شفای عاجل بفرماید.

وی درباره دیدار صالحی امیری و سلطانی‌فر که شب گذشته با اینفانتینو داشتند و در پاسخ به این سوال که انتخابات چه زمانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: برنامه هیات رئیسه برگزاری مجمع انتخاباتی در موعد مقرر طبق اساسنامه و در اسرع وقت است. اگر شرایط فراهم شود، حتی زودتر از موعد مقرر برگزار می‌شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani