خواسته‌های نامعقول کالدرون تمامی ندارد/ گل‌محمدی و تارتار گزینه‌های اصلی سرمربیگری پرسپولیس؟

عکس  باشگاه پرسپولیس در حال آماده‌سازی خود برای انتخاب جایگزین سرمربی آرژانتینی است

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشای بخشی از خواسته های جدید گابریل کالدرون در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر نامه ای که از سوی سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه به دست مسئولان این باشگاه رسید و باعث برگزاری جلسه ویژه با اعضای وزارت ورزش و جوانان شد، باعث شد تا مسئولان پرسپولیس شبانه بیانیه ای را روی خروجی خود قرار دهند.

در این بیانیه آمده است که کالدرون در این نامه که از طریق مدیر برنامه‌هایش دریافت شد مواردی را مطرح کرد و باشگاه پرسپولیس هیج خبر یا گمانه زنی در این باره را رد یا تایید نمی‌کند.

این نشان می دهد که کالدرون همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شده خواهان دریافت کل پولش از باشگاه شده است. این پول 450 هزار دلار است اما اینکه گفته می شود او در ازای هر برد طلب 3 هزار دلار پاداش کرده درست نیست.

البته در نامه ای که او به باشگاه ارسال کرده خواسته های نامعقول و فراتر از مبلغ قراردادش را داشته که مسئولان پرسپولیس اکنون نمی خواهند در موردش صحبت کنند.

با وجودی که این باشگاه اعلام کرده تا عصر امروز بابت پاسخ نهایی کالدرون صبر می کنند اما پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس نشان می دهد که مدیران این تیم بیکار نبوده و به فکر انتخاب جایگزین او هستند.

در همین راستا طی اخباری که در روزهای گذشته در فضای رسانه ای و مجازی مطرح شده پرسپولیس در صورت نهایی شدن عدم حضور کالدرون به فکر مربی ایرانی است. 

از یحیی گل محمدی و مهدی تارتار و همچنین تا حدودی علی کریمی به عنوان گزینه ها یاد می شود که البته گل محمدی و تارتار هر دو با باشگاه  های شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان قرارداد دارند و کار پرسپولیس برای جذب آنها راحت نیست.

پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس در مورد یحیی گل محمدی منتج به این موضوع شده که مسئولان باشگاه مشهدی به هیچ وجه راضی به جدایی سرمربی خود نیستند. البته هنوز هیچ واکنش رسمی از سوی باشگاه شهرخودرو رسانه ای نشده است اما این تیم باید تا چند روز دیگر در مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و حتی وقتی نام گل محمدی برای نیمکت تیم ملی هم مطرح شد این باشگاه حاضر به قبول جدایی گل محمدی نشد.

در مورد مهدی تارتار اما وضعیت به شکل دیگری است. این مربی که در نیم فصل به دلیل مسائل مالی از باشگاه نفت مسجد سلیمان خداحافظی کرده بود ظاهرا در آخرین جلسه ای که با مسئولان این باشگاه برای بازگشت به تیم داشته بندی در قراردادش اضافه کرده مبنی بر اینکه در صورت پیشنهاد از پرسپولیس می تواند قراردادش را فسخ کند.

باید منتظر شد و دید مسئولان پرسپولیس تا پایان امروز موضوع در خصوص نیمکت مربیگری خود تصمیم نهایی را می گیرند یا خیر.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani