قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا| صیادمنش:می‌خواهیم در بازی دوم برنده شویم

عکس  مهاجم تکنیکی تیم امید ایران ابراز امیدواری کرد یارانش با غلبه بر کره‌جنوبی، امتیازات از دست رفته بازی با ازبکستان را جبران کنند.

بخش المپیک و پرالمپیک مجله خبری ورشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت‌وگویی از الله‌یار صیادمنش منتشر کرد.


این بازیکن در دیدار با ازبکستان در مرحله انتخابی المپیک 2020 به میدان رفت و در تساوی یک بر یک با حریف سهیم شد.


صیادمنش گفت: فکر می‌کنم بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی خوب هم بازی کردیم. می‌توانستیم در نیمه اول گل بزنیم اما مرتکب اشتباه شدیم که به آنها فرصت پنالتی داد و ما نیمه اول را از دست دادیم.


وی ادامه داد: در نیمه دوم به بازی بازگشتیم و یک گل زدیم. می‌توانستیم برنده همین بازی باشیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم. امیدوارم بازی خوب دیگری را انجام دهیم. می‌خواهیم در بازی دوم برنده شویم.


وی در مورد حضورش در تیم استانبول‌اسپور ترکیه نیز عنوان کرد:در تیم باشگاهی هم شرایط خوب است. می‌توانم به عنوان فوروارد  یا وینگر بازی کنم. برای من فرقی نمی‌کند.اگر مربی جای دیگری در نظر داشته باشد، همین کار را می کنم. برای من این مساله مشکل نیست.


من از زمانی که برای بازی به ترکیه رفتم چیزهای زیادی یاد گرفتم که نمی‌توانستم قبلا یاد بگیرم و این تجربه خوبی برای من است. برای من خیلی مهم است که بتوانم فوتبالم را در ترکیه یا یک کشور دیگری در اروپا ادامه دهم. خودم دوست دارم چنین شرایطی برای من رقم بخورد. 



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


استیلی: AFC باید در زمانبندی مسابقات تجدید نظر کند/نفرات این تیم آینده تیم بزرگسالان هستند

درباره‌ی abdolnabi solimani