قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا/ تیم فوتبال امید صعود کند بهترین پاداش را می‌گیرد

عکس  سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از دیدار حساس تیم ملی برابر ازبکستان در مرحله انتخابی المپیک گفت: بهترین پاداش در صورت صعود به المپیک از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به ملی پوشان داده خواهد شد.

بخش المپیک و پرالمپیک مجله خبری ورشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، سید علی میرغفاری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تیم ملی امید از همه لحاظ کاملا آماده دیدار حساس امروز با کره جنوبی است. 


سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران ادامه داد: تمرینات منظم و روحیه بخشی را انجام دادیم و کادر فنی تیم کره جنوبی را به دقت آنالیز کرده است. بازی بسیار خوبی که مقابل ازبکستان انجام دادیم خودباوری بچه های ایران را دو چندان کرد و امیدواریم این روند امروز تداوم داشته باشد.


وی افزود: از لحاظ تدارکات واقعا برای تیم ملی کم نگذاشتیم و به منظور افزایش روحیه پاداش بازیکنان هم بلافاصله بعد از بازی با ازبکستان به آنان اهدا شد. همچنین بهترین پاداش در صورت صعود به المپیک از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به ملی پوشان داده خواهد شد.


غفاری تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی امید ایران همگی با مردم کشور و خانواده های داغدار سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی ابراز همدردی می کنند و در غم آنها شریک هستند. از مردم هم می خواهیم که با دعای خیر خود امروز همراه آنها باشند.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


صیادمنش، یکی از 8 بازیکن برتر روز نخست انتخابی المپیک

درباره‌ی abdolnabi solimani