لیگ برتر فوتسال| جدال حساس مس و گیتی پسند برای صدرنشینی / جنگ برای بقا در لیگ

 عکس هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود که در حساس‌ترین بازی‌های این هفته مس سونگون میزبان گیتی پسند اصفهان است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار



 به گزارش خبرنگار ورزشی فارس هفته بیست و ششم و آخر لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف در حالی امروز برگزار می شود. که تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله پلی اف مشخص شدند.مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، فرش آرا مشهد،شهروند ساری، سن ایچ ساوه، ستارگان ورامین ، سوهان محمد سیمای قم، حفاری اهواز یا هایپر شاهین شهر می‌توانند به عنوان هشتمین تیم صعود کننده باشند این موضوع درحالی است که در انتهای جدول تیم‌های شاهین کرمانشاه، اهورای بهبهان،آذرخش بندر عباس و ارژن شیراز برای بقا در لیگ به مصاف حریفان خود می‌روند. 

در حساسترین دیدار امروز دو تیم مدعی قهرمانی لیگ مس سونگون که در رتبه اولی با 46 امتیاز قرار دارد در تبریز میزبان تیم رده دومی گیتی پسند اصفهان با 33 امتیاز است. البته در صورت شکست مس و پیروزی گیتی پسند با اختلاف بالای 11 گل جای صدرنشین عوض می‌شود.که با توجه به حساسیت بازی این دو تیم  این موضوع کمی دور از انتظار است.

در بهبهان تیم رده سومی فرش آرای مشهد مهمان اهورای این شهر است اهورا که در انتهای جدول قرار دارد  و احتیاج مبرم به این 3 امتیاز بازی دارد و در صورت شکست مقابل این تیم می‌تواند یکی از تیم های سقوط کننده باشد. البته از طرفی فرش آرا هم به این 3 امتیاز نیاز دارد که بتواند رتبه خود را در رده سوم حفظ کند.

ارژن شیراز هم که مثل سایر 3 تیم انتهای جدول خطر سقوط را احساس می‌کند و به این 3 امتیاز نیاز مبرم دارد باید به مصاف تیم رده هشتمی حفاری اهواز که این تیم هم مثل ارژن به این 3 امتیازبرای حضور در مرحله پلی اف نیاز دارد برود البته در صورت شکست حفاری و پیروزی هایپر شاهین شهر در بازی امروز خود  این تیم شاهین شهری است که می‌تواند جای این تیم را در رده هشتم جدول بگیرد و به مرحله پلی اف صعود کند.

شاهین کرمانشاه که این تیم در رده چهاردهم جدول قرار دارد و تا حدودی سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده میزبان هایپر شاهین شهر است و در صورت پیروزی در این بازی و شکست سایر مدعیان می‌تواند همچنان برای بقا امیدوار باشد اما از یک طرف هایپر هم برای حضور  در جمع مدعیان در مرحله پلی اف احتیاج به این 3 امتیازدارد.

بازیهای امروز به شرح زیر است: 

سوهان محمد سیمای قم       شهروند ساری

ستارگان ورامین     سن ایچ ساوه

مقاومت البرز     آذرخش بندر عباس

اهورای بهبهان       فرش آرا مشهد 

ارژن شیراز    حفاری اهواز 

 گیتی پسند اصفهان   مس سونگون

  شاهین کرمانشاه    هایپر شاهین شهر   


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani