محمودزاده:‌ فقط شاهین بوشهر مجوز ثبت قرارداد گرفت/زمان نقل و انتقالات تمدید نمی‌شود

عکس  مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: از بین هشت باشگاهی که قرار بود مجوز ثبت قرارداد بازیکنان را دریافت کنند فقط شاهین شهرداری بوشهر این مجوز را گرفته است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار



فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پایان نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر اظهار داشت: ساعت 24 روز 23 دی 98 مهلت ثبت قرارداد بازیکنان برای باشگاه‌ها به پایان می‌رسد و آنها دیگر نمی‌توانند حتی در سامانه TMS قراردادها را بعد از مهلت اعلام شده ثبت کنند. با توجه به تأکید فیفا  و قوانین بین‌المللی نقل و انتقالات ، بازه زمانی 28 روزه نقل و انتقالات زمستانی قابل تمدید نیست.

وی  در مورد اینکه باشگاه‌ها مجوز لازم را برای ثبت قرارداد گرفته‌اند یا نه، اظهار داشت: تا ساعت 8 یکشنبه شب همکاران من در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فعالیت می‌کردند و تا این لحظه از بین 8 باشگاهی که قرار بود مجوز ثبت قرارداد بگیرند فقط یک باشگاه موفق به انجام این کار شده است.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور تبریز، پارس جنوبی جم، سایپا، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران قرار بود که از کمیته تعیین وضعیت مجوز ثبت قرارداد دریافت کنند که تا دیشب فقط شاهین شهرداری بوشهر موفق به اخذ این مجوز و ثبت قرارداد بازیکنانش شد. پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین‌سازی تبریز هم از سوی فیفا بسته شده  است. به این ترتیب تا دیشب فقط تیم‌های شاهین‌شهرداری بوشهر، گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن و پیکان برای ثبت‌ قرارداد‌های‌شان مجوز داشتند. بنابراین استقلال، پرسپولیس، تراکتورتبریز، پارس جنوبی جم، سایپا، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران امروز( دوشنبه ) فرصت دارند تا مشکل خود را حل کنند و مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را دریافت کنند.

محمودزاده افزود:‌ از روز سه‌شنبه باشگاه‌ها فقط در یک صورت مجاز به جذب بازیکن سهمیه آزاد فیفا خواهند بود به شرط آنکه فهرست تیم‌ها تکمیل نشده و جای خالی داشته باشد و باشگاه‌ها  در آن صورت می‌توانند سه سهمیه‌ آزاد فیفا برای جذب بازیکن جدید استفاده کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani