مهدیخانی: مقابل کره‌جنوبی تمرکزمان را از دست دادیم/باید چین را با تفاضل بالا شکست بدهیم

عکس  مهاجم تیم ملی امید ایران گفت: کادر فنی در مورد بازی با کره‌ جنوبی کاملا برای ما توضیح داده بود اما متاسفانه تمرکزمان را از دست دادیم.

بخش المپیک و پرالمپیک مجله خبری ورشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ مهدی مهدیخانی در حاشیه تمرین امروز تیم امید پس از بازی با کره جنوبی اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته نتیجه را واگذار کردیم. خیلی ناراحت هستیم ولی فکر می‌کنم نهایت تلاش‌مان را کردیم. قرعه سختی به ما خورده و ازبکستان و کره جنوبی جزو تیم‌های خیلی خوب این مسابقات هستند و شما می‌بینید که در آینده چه نتایجی کسب می‌کنند. ما هم تیم خیلی خوبی هستیم.  آنها را خوب آنالیز کرده بودیم. هم در بازی با ازبکستان که باید پیروز می‌شدیم و در بازی با کره جنوبی.


مهدیخانی ادامه داد:‌کادر فنی در مورد بازی با کره‌جنوبی کاملا برای ما توضیح داده بود، برنامه‌های آنها و اینکه از کجا امکان ضربه خوردن داریم را می‌دانستیم اما متاسفانه مقداری تمرکزمان را از دست دادیم. شرایط آب و هوایی و نزدیک بودن بازی‌ها هم تاثیرگذار است. شما مقابل تیمی مانند کره جنوبی باید 90 دقیقه پرفشار و با تمرکز بالا بازی کنید. ما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و مسلط بودیم. توانستیم خوب کار کنیم ولی متاسفانه نشد. الان هم امیدواریم در بازی با چین با تفاضل بالا پیروز شویم و به صعود امیدوار باشیم.



انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام


شایعه بی‌اساس در خصوص حذف «فوتبال» از المپیک

درباره‌ی abdolnabi solimani