قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا| در انتظار معجزه برای امید ایران

عکس  تیم فوتبال امید ایران چهارشنبه در دیدار سوم در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا به مصاف تیم چین می‌رود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم امید ایران فردا ( چهارشنبه) ساعت 13:45 در کشور تایلند به مصاف تیم چین می‌رود. ملی پوشان ایرانی بعد از تساوی یک بر یک مقابل ازبکستان در مسابقه با کره جنوبی 2 بر یک شکست خورد تا کارمان برای صعود از مرحله گروهی مسابقات به اما و اگر کشیده شود. اکنون امید ایران برای صعود نه تنها باید چین را با اختلاف حداقل دو گل شکست بدهد بلکه امیدوار باشیم که کره جنوبی هم ازبکستان را شکست بدهد و زمینه ساز حذف قهرمان دور گذشته مسابقات را فراهم کند. 

بسیاری معتقدند که کره جنوبی 6 امتیازی نیازی دارد که خود را به آب و آتش بزند و صعودش قطعی است از سویی دیگر ازبکستان هم با یک مساوی از این گروه صعود خواهد کرد و به همین دلیل بعید است این مسابقه برنده‌ای داشته باشد اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است. بنابراین شاگردان حمید استیلی باید با تمام توان و انگیزه به مصاف چین قعر نشین برود تا به پیروزی برسد. 

برخی از کارشناسان از شیوه بازی و ترکیب  تیم امید ایراد گرفتند اما امیدهایمان هنوز زنده هستند و شاید چهارشنبه معجزه‌ای رخ بدهد و بخت یارمان شود و امید ایران با یک پیروزی مقابل چین به مرحله بعدی صعود کند که تازه در آنصورت مسابقات حساس و مهم از این مرحله آغاز می شود.

شاید چهارشنبه فوتبال روی خوشش را به ایران نشان داد. نباید نا امید باشیم. هنوز شانس برای صعود هست. از سویی دیگر همین بازیکنان می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور به تیم ملی بزرگسالان ایران کمک کنند و آنها قطعا هرچه در توان دارند به کار خواهند گرفت.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani