لیگ برتر فوتسال| جدال حفاری با مس مدعی در اهواز

عکس  مرحله نخست دور رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، مرحله نخست دور رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.

* حفاری اهواز - مس سونگون ورزقان

در اهواز تیم حفاری این شهر از با سابقه‌ترین و مدعیان اصلی که امسال نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و حتی این تیم تا هفته آخر صعودش به مرحله پلی‌اف مشخص نبود با شکست هایپر شاهین شهر مقابل مقاومت البرز سرانجام توانست به عنوان هشتمین  تیم،  صعود خود را  به این مرحله قطعی کند. این تیم فردا باید به مصاف مس سونگون مدعی و آماده می رود.

*  سوهان محمد سیمای قم - گیتی‌پسند اصفهان

 سوهان محمد سیمای قم به عنوان هفتمین تیم به مرحله پلی اف صعود کرده امسال  توانسته  با کادر فنی جدید خود نتایج قابل قبولی نسبت به سال‌های گذشته کسب کند. البته استان قم همیشه یکی از مدعیان و قطب‌های اصلی فوتسال ایران بوده و هست. همیشه  حضور هواداران این تیم در سالن مسابقه به جذابیت هر بازی افزوده و بازی کردن در قم  همیشه برای تیم‌های مهمان کار سختی است. البته این تیم فردا کار راحتی نخواهد داشت و باید به مصاف تیم قدرتمند گیتی پسند برود تیمی که عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده و برای هر حریفی آماده است .

* سن‌ایچ ساوه - فرش‌آرای مشهد

فرش آرای مشهد تیمی که امسال با کادر فنی جدید توانست نتایج خوب و قابل قبولی کسب کند و از ابتدای شروع لیگ یکی از مدعیان قهرمانی باشد. در پایان لیگ  توانسته به عنوان تیم سوم، صعود خود را به این مرحله قطعی کند و این تیم فردا در ساوه میهمان سن ایچ این شهر است. تیمی که در نیم فصل اول همیشه در بالای جدول قرار داشت به یکباره با شروع نیم فصل دوم نتایج ضعیفی کسب و به عنوان تیم ششم  به مرحله پلی‌اف صعود کرد.

* ستارگان ورامین - شهروند ساری

تیم رده چهارمی شهروند ساری، تیمی که سابقه خوبی در لیگ برتر دارد. بعد از تعویض کادر فنی این تیم در ابتدای نیم فصل اول و با آمدن رضا لک به عنوان سرمربی به یکباره  نسبت به سال‌های قبل متحول شد و با نتایج خوبی که کسب کرد توانست همیشه در رده‌های بالای جدول حضور داشته باشد. تیم شهروند فردا باید در ورامین میهمان تیم رده پنجم ستارگان این شهر باشد. 

 برنامه مرحله نخست دور رفت پلی‌آف لیگ برتر فردا به شرح زیر است:

* حفاری اهواز - مس سونگون ورزقان

* محمد سیمای قم - گیتی‌پسند اصفهان

* سن‌ایچ ساوه - فرش‌آرای مشهد

* ستارگان ورامین - شهروند ساری


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani