مهاجری: فوتبال کره از ما دور شده و باید نگران باشیم/ با دست خالی نمی توان برنده شد

عکس  سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: نمی توانیم انتظار داشته باشیم که با دست خالی بهترین تیم های آسیایی را مغلوب کنیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


رضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عملکرد تیم امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 آسیا اظهار داشت: تیم امید 3 بازی انجام داد که به اعتقاد من دو بازی اول بسیار سخت و مقابل حریفانی قدرتمند بود. شاید می توانستیم نتایج بهتری در این دو بازی کسب کنیم اما بدشانسی و بی دقتی موجب از دست رفتن موقعیت های فراوان شد. با این وجود کلاس فوتبال کره متفاوت از ما بود و دیدیم که این کشورها پیشرفت چشمگیری دارند و از سطح فوتبال ما فاصله گرفته اند و باید نگران این موضوع باشیم.

مهاجری که دو نماینده در ترکیب اصلی تیم امید داشت اضافه کرد:دهقانی و شجاعی بازیکنانی بودند که از تیم ما در ترکیب تیم امید بازی کردند و به نظرم عملکرد بسیار خوب و قابل دفاعی از خودشان نشان دادند. غیبت این نفرات البته برای ما هم مشکلاتی ایجاد کرد و در بعضی از بازی ها واقعا با کمبود بازیکن مواجه بودیم اما باعث افتخار است که نساجی چنین جوانان مستعد و آینده داری در اختیار دارد که به تیم ملی کشورمان کمک می کنند. همچنین باید از حمید استیلی و همکارانش تشکر کنم که بازی های لیگ را با دقت دنبال می کرد و از بهترین و آماده ترین نفرات استفاده کرد.


سرمربی نساجی تصریح کرد: بازی آخر امیدها مقابل چین بسیار خوب بود و می توان از عملکرد این تیم دفاع کرد. اگر کمی دقت می کردیم الان به مرحله بعدی صعود کرده بودیم و بچه ها فرصت های زیادی را از دست دادند. همه اعضای این تیم زحمت خودشان را کشیدند و تلاش زیادی کردند. امیدوارم این بازیکنان در آینده ای نزدیک بتوانند تیم ملی فوتبال بزرگسالان ما را بسازند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani