مهدی: سوپرجام پس از پایان نیم فصل برگزار می شود/زمان پایان لیگ با توافق اسکوچیچ خواهد بود

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را درباره برنامه ریزی مسابقات پیش رو بعد از اتمام دیدارهای اخیر تیم ملی ارائه کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
سهیل مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص محل بازی تیم‌های پیکان و فجر سپاسی از هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: در این زمینه تابع نظر هیات فوتبال استان تهران هستیم زیرا باشگاه پیکان باید محل بازی‌اش را با هماهنگی هیات فوتبال انتخاب کند.

وی در خصوص اینکه ظاهرا باشگاه پیکان تمایل دارد این دیدار هم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، پاسخ داد: باید هیات استان مبدأ و مقصد با برگزاری بازی در کرج موافقت کنند. ما با این امر مخالفتی نداریم و تصمیم‌گیر هم نیستیم به این شرط که ورزشگاه هم استاندارد باشد و فقط در مورد استاندارد بودن محل برگزاری یک مسابقه استاندار نظر می‌دهیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا ورزشگاه انقلاب کرج شرایط برگزاری دیدار لیگ برتری دارد، افزود: تا زمان رفع مشکلات ورزشگاه شهدای شهر قدس باید موقت همکاری‌های لازم را انجام داده و در صورت موافقت هیات فوتبال و درخواست تیم‌ها، مشکلی با برگزاری باز‌ی‌ها در کرج نیست.

مهدی درباره زمان قطعی پایان نیم فصل اول لیگ برتر با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان تا 7 بهمن مسابقه‌ای ندارد، پاسخ داد: زمان نیم فصل حدودی مشخص است، اما اعلام قطعی آن یکی دو روز کار دارد. بازه‌ای که برای پایان نیم فصل در نظر گرفته‌ایم بین 3 تا 5 بهمن است، اما مشغول برآورد هستیم تا ببینیم می‌توانیم تا آن زمان مسابقه دیگری را هم برگزار کنیم یا خیر.

وی در خصوص زمان برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد توضیح داد: سوپرجام پس از پایان نیم فصل اول برگزار می‌شود. 3-2 روز صبر کنید تا درباره همه این برنامه‌ریزی‌ها اطلاع‌رسانی دقیق صورت بگیرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص زمان حضور تیم‌های لیگ برتر در مسابقات جام حذفی گفت: می‌خواهیم همه مسابقات را هماهنگ کرده و بالانس لازم را برای جام حذفی و لیگ برتر ایجاد کنیم. این کار نیاز به 3-2 روز زمان دارد. البته احتمال دارد تیم‌های لیگ برتری اواخر نیم‌ فصل اول یا اوایل نیم فصل دوم بازی های خود را در جام حذفی آغاز کنند.

مهدی درباره اینکه آیا برای برنامه‌ریزی قطعی نیم فصل دوم جلسه‌ای هم با دراگان اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: تا فیفا دی بعدی برنامه تیم ملی را با نظر اسکوچیچ بسته‌ایم و اگر مشکلی پیش نیاید تا فروردین بیشتر از 18 یا 19 هفته از لیگ برتر برگزار می‌شود. توافق‌های لازم با اسکوچیچ صورت گرفته و طبق برآوردهای ابتدایی، لیگ برتر بین پایان اردیبهشت تا 30 خرداد سال آینده به اتمام می‌رسد. به این شرط که برنامه لیگ قهرمانان هم اجازه اتمام مسابقات در آن زمان را به ما بدهد زیرا این رقابت‌ها به شکل متمرکز قبل از این تاریخ برگزار خواهد شد.

وی درمورد زمان اعلام رای دیدار مس رفسنجان و پدیده که به دلیل حضور نیافتن تیم مشهدی در زمین برگزار نشد، توضیح داد: گزارش‌های لازم به کمیته انضباطی ارائه شده و منتظر اعلام رای این کمیته هستیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani