سلطانی: بازی بد پرسپولیس عملکرد حریفانش را به چشم می آورد/در این تیم همه می خواهند خودشان گل بزنند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی های اخیر تیمی بی هدف، بدون برنامه و بی انگیزه بوده است.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
بهروز سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی یک بر یک دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: اصلا برای پرسپولیس بازی دلچسبی نبود. بوژیدار رادوشوویچ هم گل بدی خورد و وی اشتباه فاحشی انجام داد. پرسپولیس مقابل مس رفسنجان مثل دیدارهای قبلی اش بدون هدف و بی برنامه بود و واقعا دلیل اینگونه بازی کردن را متوجه نمی‌شوم.

او ادامه داد: پرسپولیس در نقل و انتقالات و در جذب بازیکن ضعیف عمل کرد و اکنون تیم مهاجم سرزنی که قدرت تمام کنندگی بالایی داشته باشد در اختیار ندارد. واقعا دلیل بد بازی کردن تیم را نمی‌دانم اما امیدوارم یحیی گل محمدی و دستیارانش زودتر برای رفع این ضعف کاری کنند.

دروازه بان پیشین پرسپولیس با اشاره به بازی خوب مس رفسنجان برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی توضیح داد: هرچند مس فوتبال منظم و خوبی بازی کرد و دو بار تیر دروازه پرسپولیس را به اصابت درآورد اما پرسپولیس بد بازی می‌کند که عملکرد حریفانش به چشم می‌آید. تیم سال گذشته را اکنون در پرسپولیس نمی‌بینیم و بازیکنان کاملا بی‌انگیزه هستند. شاید بخشی از این بی برنامگی و بدون هدف بودن پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان و مسائل روانی باشد. هیچ برنامه ای مثل طراحی حمله از عمق و کناره‌ها نمی‌بینیم.

سلطانی تصریح کرد: اکنون فوتبال پرسپولیس شبیه بزن زیرش شده و همه دوست دارند خودشان گل بزنند. گذشت در تیم وجود ندارد. فوتبال اکنون سه امتیازی شده و مساوی هم مانند باخت است‌. البته به این که پرسپولیس می‌تواند به روزهای خوبش بازگردد خوش‌بین هستم.

وی درباره دلیل افت تیم پرسپولیس توضیح داد: متاسفانه امسال پرسپولیس خوب بازیکن جذب نکرد و برخی نفراتی که به این تیم آمدند در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند اما بازیکنی مثل عیسی آل کثیر خیلی خوب کار می‌کند و دلیل بازی کردن حامد لک را نمی‌دانم. دیدید که رادو هم گل بدی خورد. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد: به جز ۲۰-۱۰ دقیقه پایانی دیدار با مس فوتبال خوبی از پرسپولیس ندیدیم. هدف خاصی در این تیم وجود ندارد. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه هستند اما تیم ما انگیزه و اشتیاقی برای موفقیت ندارد‌. اینگونه امتیاز از دست دادن در پایان فصل مشکلات زیادی برای پرسپولیس ایجاد می‌کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani