طلبی مربی که ۵ دبیر فدراسیون فوتبال نتوانستند وصول کنند

باشگاه دسته دومی پاس همدان به یکی از مربیان بدهکار است اما 5 دبیرکل فدراسیون نتوانسته‌اند این طلب را وصول کنند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یکی از مشکلات مربیان و بازیکنان کشورمان در فوتبال باشگاهی عدم وصول مطالبات آنها از باشگاه‌هاست. برخی از بازیکنان و مربیان از سال‌های دور از باشگاه ها طلبکارند این مساله در تیم‌ها بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بیشتر رسانه‌ای می‌شود اما در سایر باشگاه ها نیز مربیان و بازیکنان برای دریافت مطالبات‌شان دچار مشکلات حیرت انگیزی می‌شوند در حالیکه مربیان و بازیکنان خارجی با فشار فیفا و ‌AFC بعد از یکی دو سال به حق و حقوق خود می‌رسند.

پاس همدان یکی از باشگاه‌های فوتبال کشور است که به داود مهابادی بدهکار است. این مربی به فارس می‌گوید: 6 سال است که مبلغی از این باشگاه طلبکارم. بخشی از این طلب پولی است که برای خرید لباس از جیبم برای باشگاه هزینه کردم اما هنوز نتوانسته‌ام این پول را بگیرم. من برای 5 دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه نوشتم و هر 5 دبیرکل محترم فدراسیون قول دادند که این طلب وصول شود اما مهدی محمدنبی، محمدرضا ساکت، ابراهیم شکوری، منصور قنبرزاده و حسن کامرانی فر نتوانسته‌اند این طلبم را وصول کنند.

وی افزود: همه هم قول دادند که تا این باشگاه بدهی‌اش را نپردازد اجازه شرکت در مسابقات به این تیم داده نمی شود! با این حال بازهم می‌بینیم که باشگاه پاس همدان در مسابقات حاضر می‌شود. واقعا برایم جالب است بدانم که پارتی این تیم چه کسی است که با وجود بدهکاری به من بازهم در مسابقات شرکت می‌کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani