امیرآبادی: مشکل گلزنی خط حمله استقلال پابرجاست/تمرکز بازیکنان باید برای بازی با سپاهان باشد

پیشکسوت استقلال گفت: اگرچه آبی‌پوشان سه گل به پیکان زدند اما به نظرم مشکل گلزنی استقلال همچنان در خط حمله پابرجاست.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: استقلال بازی خوبی انجام داد و به یک پیروزی مهم رسید. فرهاد مجیدی می‌دانست تیمش باید به پیروزی برسد. اگرچه آبی‌پوشان سه گل به پیکان زدند اما به نظرم مشکل گلزنی استقلال همچنان در خط حمله پابرجاست. دو گل استقلال به پیکان از روی ضربه ایستگاهی و با کمک مدافعان به ثمر رسید. البته گل سوم را ارسلان مطهری بازیکن تعویضی زد ولی باید با مهاجمان بیشتر کار شود. به نظرم بهترین بازیکن میدان زبیر نیک نفس بود که هم خوب جنگید و هم خوب پاس داد.

بازیکن اسبق استقلال در مورد عملکرد 2 بازیکن خارجی این تیم و اینکه فرهاد مجیدی گفته از عملکرد هردوی آنها راضی است، گفت: نظر سرمربی مهم است اما من خیلی از بازی آنها راضی نیستم و عملکردشان خیلی خوب نبوده است.

امیرآبادی در مورد بازی سه شنبه با سپاهان عنوان کرد: این مسابقه 6 امتیازی است. وقتی استقلال با تیم‌های بالانشین و هم سطح خودش بازی می‌کند این مسابقات بیش از سه امتیاز ارزش دارند و این بازی‌ها به اصطلاح 6 امتیازی هستند. بنابراین بازیکنان استقلال فقط دیشب حق داشتند که برای شکست پیکان شادی کنند و از امروز باید تمام تمرکزشان را برای بازی سخت با سپاهان بگذارند.

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای برای حل مشکل گلزنی خط حمله استقلال دارد، گفت: باید با مهاجمان بیشتر کار شود و تمرین اضافه‌تری برای آنها در نظر گرفته شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani