سرمربی استقلال ملاثانی: در ۱۰ هفته گذشته یک پنالتی هم به نفع ما گرفته نشده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: نکته عجیب بازی با خوشه طلایی این بود که داور دو پنالتی ما را نگرفت.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
ابراهیم اشکش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه در رقابت های لیگ یک اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، موقعیت های زیادی با کم دقتی بازیکنانمان از دست دادیم اما تیم حریف از فرصت هایی که در اختیار داشت بهترین استفاده را کرد.

وی در خصصوص داوری این بازی هم عنوان کرد: نکته عجیب بازی این بود که داور از دو پنالتی واضح ما گذشت. در 10 هفته گذشته حتی یک پنالتی هم برای ما گرفته نشده است. نمی دانم حرفم را به چه کسی بزنم. از داوری یک مقدار گله داریم و اصلا روز خوبی در این بازی نداشت.

اشکش ادامه داد:  نمی دانیم که چه باید کرد، داور صحنه را می دید ولی خطا اعلام نمی کرد. رویه تیم ما جوری است که احترام داور را نگه داریم و کم ترین اعتراض را کردیم، در صورتی که صحنه های واضح را داور تشخیص نداد. بعد از بازی به آن ها خسته نباشید گفتم و به آن ها اعلام کردم که خودتان فیلم بازی را ببینید و متوجه اشتباهاتی که انجام دادید خواهید شد.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی در خصوص بازیکن محروم تیمش گفت: رضا رضایی پارسال در بازی با شاهین شهرداری بوشهر یک زد و خوردی  با بازیکن حریف داشت که این حرکت باعث شد دو سال محروم شود که در نهایت تبدیل به 12 جلسه شد. همانطور که می دانید مشابه همین صحنه را بازیکنان ذوب آهن و تراکتور هم انجام دادند ولی آنها یک یا دو جلسه محروم شدند.

وی تصریح کرد: پس از این که 8 جلسه از محرومیت رضا رضایی گذشت از کمیته استیناف درخواست کردیم که حکم این بازیکن را تعلیق کنید. با توجه به این که با بازی گذشته 10 جلسه از محرومیتش گذشت هنوز حکمش تعلیق نشده است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani