بائو: استقلال برای قهرمان شدن باید در ۴ بازی ۹ امتیاز بیاورد/ ژستد مثل بازیکنان خارجی قبلی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اصولا تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید فراز و نشیب داشته باشد و هر بازی باید برایش مثل فینال باشد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
میثم بائو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط استقلال مقابل پیکان که توانست پس از 5 تساوی به پیروزی برسد، اظهار داشت: استقلال نتیجه خوبی گرفت. اصولا تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید فراز و نشیب داشته باشد و باید هر بازی برایش مثل فینال باشد. یک تیم برای قهرمانی باید حداقل از 4 بازی 9 یا 10 امتیاز بگیرد تا بتواند قهرمان شود.

وی افزود: این روند که چند بازی ر ا نتیجه نگیرد و در یک بازی به برد برسد شرایط خوبی نیست. استقلال باید نقاط ضعف و قوت خود را پیدا و آن را برطرف کند. همه هواداران توقع دارند این تیم امسال جام بگیرد. از لحاظ مهره ای باید به این تیم بازیکن تزریق شود.

بائو در خصوص  انتقاد از مهاجمان استقلال هم گفت: بالاخره مهاجمان زحمت می کشند و مدافعان حریف  را خسته  می کنند تا بقیه بازیکنان امکان  استفاده از فرصت ها را داشته باشند. خط حمله استقلال بد نیست و موقعیت ها خوبی برای خود درست می کنند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به عملکرد رودی ژستد و کوین یامگا تصریح کرد: ژستد بازیکن خوبی است ولی مانند خارجی های قبلی استقلال نیست که بتواند بازی را به نفع این تیم در بیاورد. از نظر من یامگا نتوانسته خود را در ترکیب استقلال ثابت کند. البته باید به این دو بازیکن فرصت داد چون به تازگی به فوتبال ایران آمده اند. آنها باید 5 یا 6 هفته مدام بازی کنند تا  فوتبال ایران دستشان بیاد. سخت است که راجع به این دو صحبت کنیم.

وی ادامه داد: استقلال باید هر بازی برایش فینال باشد و همانطور که گفتم باید از هر 4 بازی 9 امتیاز بیاورد و اگر بخواهد یک بازی مساوی کند، یکی را ببرد و یک مسابقه را شکست بخورد نمی تواند عنوان قهرمانی را کسب کند. در سالی که ما قهرمان شدیم 5 بازی را پشت سر هم می بردیم و در 10 بازی شاید یک بازی را از دست می دادیم. باید با نیت و حس قهرمانی داخل زمین رفت. ان شاالله روز به روز روند تیم بهتر شود و دل هواداران شاد شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani