آزمون تیتر یک رسانه‌های روسیه/بازتاب گسترده توافق ستاره ایرانی با لیون+عکس

رسانه های روسیه خبر توافق ستاره تیم ملی کشورمان با لیون را بازتاب دادند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «اکیپ» فرانسه روز گذشته از توافق شخصی سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت با لیون خبر داد.

در همین رابطه رسانه های معتبر روسیه این خبر را بازتاب گسترده ای دادند. خبرگزاری رسمی روسیه(تاس) در این زمینه نوشت: سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت تصمیم خود را گرفت و می خواهد فوتبالش را در لیگ فرانسه به همراه لیون ادامه دهد.


سایت «اسپورت بی سی» روسیه نیز در این زمینه نوشت: باشگاه لیون با سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت به توافق رسید و با پرداخت تنها 3 میلیون یورو می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.


سایت «اسپورت ام کی» روسیه نیز درباره انتقال ستاره ایرانی، نوشت: سردار آزمون با لیون به توافق رسیده و می خواهد به لیگ روسیه برود. زنیت چاره ای جز به رضایت ندارد چون اگر در پایان فصل آزمون را نگه دارد چیزی عایدش نمی شود و این بازیکن مجانی تیم را ترک می کند.


طبق اعلام نشریه فرانسوی آزمون با قراردادی 4 و نیم ساله راهی لیون خواهد شد. مهاجم ملی پوش کشورمان از سال 2019 برای زنیت بازی می کند. او در طول کمتر از 3 سال موفق شد 3 قهرمانی در لیگ برتر روسیه کسب کند. همچنین آزمون یک بار عنوان آقای گلی لیگ روسیه را نیز کسب کرد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani