اعلام آخرین وضعیت رادوشوویچ، بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس و پرداخت طلب کالدرون

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره آخرین مسائل مربوط به این باشگاه ارائه کرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی لشگری درباره رونمایی از کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و جلسات صدری با مجموعه‌های مختلف، درنهایت شرکت ایده‌پویان ماژ به عنوان کارگزار باشگاه معرفی شد. در شرایط موجود و از میان مجموعه‌هایی که پا پیش گذاشته بودند این شرکت بهترین شرایط را داشت و کارگزار پرسپولیس با بیشترین مبلغ قرارداد انتخاب شد. این قرارداد سه ساله است و هر سال با توجه به شرایط روز درصدی به مبلغ قرارداد سال اول اضافه می‌شود. امیدواریم با همکاری، هماهنگی و حمایت این مجموعه مشکلات مالی پرسپولیس حل شود و دیگر دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشیم.

وی ادامه داد: از طریق قرارداد با کارگزار 15 درصد قرارداد بازیکنان و پول رادوشوویچ  را پرداخت کردیم. البته پولی که به تیم‌های آکادمی و برخی جاهای دیگر دادیم از طریق منابعی بود که با تلاش‌های صدری از محل‌های دیگر تامین کردیم. امیدواریم از این به بعد شرایط به شکلی باشد که بتوانیم ضمن پرداخت مطالبات، وضعیت مالی خوبی برای تیم به وجود بیاوریم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص خروج بوژیدار رادوشوویچ از کشورمان و اینکه آیا این بازیکن با سرخ‌پوشان به پایان خط رسیده است، توضیح داد: همه می‌دانند باشگاه پرسپولیس همیشه مشکل مالی داشته است ، مشکل رادوشوویچ هم از گذشته تاکنون وجود داشته و سبب دلخوری‌اش شده است. قبل از خروجش از کشورمان، صدری دو جلسه با رادو برگزار کرد و توافقاتی صورت گرفت که طبق آن 50 هزار یورو به وی پرداخت کردیم و قرار شد دو تا سه هفته دیگر هم 40 هزار یورو به وی بدهیم تا درصد دریافتی‌اش با سایر بازیکنان برابر شود، اما متأسفانه پس از دریافت 50 هزار یورو با وجود قولی که برای حضور در تمرین داده بود، بدون اطلاع دادن به ما و کادر فنی شبانه کشورمان را ترک کرد.

لشگری اضافه کرد: اکنون هم در حال مذاکره با رادو هستیم و ان‌شاءالله به ایران و تمرینات پرسپولیس بازگردد و در کنار تیم باشد. طبق وعده‌ای که به رادو دادیم پولش را تامین می‌کنیم. دائم با این بازیکن در تماس و مشغول صحبت هستیم تا به تمرینات بازگردد، اما از گذشته و همچنین پول زیادی که به وی نداده‌ایم دلخور است. با وجود طلبکار بودن بیشتر بازیکنان، قرارداد مربوط به سال‌های گذشته و پاداش آنها تسویه شد. شاید امسال جزو معدود دفعاتی باشد که صد درصد قرارداد سال گذشته بازیکنان با تلاش‌های صدری پرداخت شد و از قرارداد فصل جدیدشان هم 20 درصد پرداخت کردیم.

وی افزود: پرداخت پول در پرسپولیس دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. از رادوشوویچ درخواست کردیم در ایران بماند و ما هم مطالباتش را در چند قسط پرداخت می‌کنیم، اما طلب‌های انباشته‌اش برای گذشته است و مربوط به دوره صدری نیست. گویا رادو صبر و همکاری با پرسپولیس ندارد. همان گونه که طلب سایر بازیکنان را پرداخت کردیم به رادو هم پول می‌دادیم، ولی شبانه از ایران رفت و خانواده‌اش هم زودتر از وی از کشورمان خارج شده بودند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارنظر یحیی گل محمدی مبنی بر اینکه وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس در تهران مانند توریست‌ها شده‌اند، توضیح داد: زمان برای خودمان از همه مهم‌تر است و باید زودتر وضعیت این دو بازیکن را مشخص کنیم تا برای پرسپولیس بازی کنند و کمک‌حال تیم باشند، اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و مانعی که برای ثبت قراردادشان داریم همچنان منتظر هستیم مشکل کالدرون حل و پنجره پرسپولیس باز شود تا بتوانیم قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم.

وی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران تصریح کرد:‌روز گذشته خبرهایی آمد که آنها دلخور هستند و کشورمان را ترک کرده‌اند، اما به هیچ وجه چنین خبری صحت ندارد. هنانوف و صفروف در کشورمان هستند و امروز هم مانند روزهای گذشته منظم با پرسپولیس تمرین می‌کنند.کاملا آماده هستند و امیدواریم زودتر بتوانیم قرارداد آنها را ثبت کنیم تا برای پرسپولیس بازی کنند.

لشکری در خصوص اینکه با وجود نشستن دو قسط از طلب کالدرون در حساب این مربی ظاهرا باشگاه پرسپولیس برای پرداخت قسط سوم طلب وی به مشکل خورده است، گفت: در تلاش هستیم این واریزی هم به زودی انجام شود تا خبر خوشی در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به هواداران بدهیم و قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی هم ثبت شود. شرایط پرداخت طلب کالدرون مقداری پیچیده شد، این اتفاق مربوط به گذشته است و نباید می‌افتاد، اما متأسفانه رخ داد و اکنون میراث‌دار مشکلات گذشته هستیم. البته با تلاش و پیگیری‌های مداوم صدری، ان‌شاءالله این قضیه هم به زودی حل می‌شود تا باری از روی دوش باشگاه پرسپولیس برداشته شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani