مجیدی: شاید مثل استقلال خوزستان شگفتی‌ساز شویم/ورزشگاه اراک نه فقط برای پرسپولیس بلکه برای همه ترسناک است

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: کار نشد ندارد و ممکن است ما هم مثل استقلال خوزستان شگفتی ساز شویم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
میثم مجیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست ناپذیری آلومینیوم اراک و اینکه آیا ممکن است این روند تا پایان فصل حفظ شود، اظهار داشت: امسال با آمدن هیات مدیره و مدیرعامل جدید و همچنین انتخاب رسول خطیبی و جذب بازیکنان جدید، تیم خیلی خوبی بسته شده است.

وی افزود: ما بازیکنان هم تمام نکاتی که سرمربی و کادرفنی می‌گویند را در زمین به نحو احسن انجام می‌دهیم. تا اینجای کار به لطف خدا و تلاش بچه‌ها توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم تا جاییکه می‌توانیم این روند را ادامه بدهیم. اگر بتوانیم تا آخر فصل شکست ناپذیری را حفظ کنیم رکورد ویژه ای خواهد بود اما مهم این است که بچه ها با تمام وجود بازی و برنامه های کادرفنی را به خوبی در زمین پیاده می‌کنند.

کاپیتان آلومینیوم در مورد اینکه به نظر می‌رسید در ورزشگاه خانگی برد پرگل تری مقابل فجرسپاسی داشته باشند، گفت: بازی خیلی سختی بود. فجر تیم خیلی خوبی است. در نیمه اول موقعیت زیادی نداشتیم. در نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و چند بار هم به تیرک دروازه زدیم. خداراشکر یکی از توپ‌ها وارد دروازه شد. مهم سه امتیاز بازی بود. هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند که خداراشکر با برد ما تمام شد. امیدوارم این برد باعث خوشحالی هوادارانمان در این وضعیت بد اقتصادی شده باشد.

مجیدی در خصوص اینکه رسول خطیبی در کنفرانس خبری بعد از این بازی به تمجید از شاگردانش پرداخت، عنوان کرد: در این دو سال که اراک بودم تیم ما بازیکنان خیلی خوبی داشت. مخصوصا امسال که همه از لحاظ فنی و اخلاقی خوب هستند. اکیپ خیلی خوبی از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان، کادرپزشکی و سرپرستی داریم. همه برای هم جان می‌دهیم چون سربلندی تیم برای ما مهم است. فکر می‌کنم یکی از دونده ترین تیم های لیگ هستیم. همه بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند تا پرچم آلومینیوم بالا بماند.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است اتفاقی که برای استقلال خوزستان افتاد برای آلومینیوم هم تکرار شود و این تیم به قهرمانی لیگ برسد، گفت: کار نشد ندارد و هر اتفاقی امکان دارد بیفتد. بازی به بازی پیش می‌رویم. تیم برای قهرمانی بسته نشده، برای رتبه تک رقمی بسته شده اما تا الان نتایجمان طوری بوده که توانستیم در جمع مدعیان قرار بگیریم. ممکن است ما هم مانند استقلال خوزستان شگفتی ساز شویم و به قهرمانی لیگ برسیم. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا برنامه‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم. بقیه کار و نتیجه دست خداست. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد باعث خوشحالی و سربلندی مردم اراک و هواداران آلومینیوم شود.

مدافع آلومینیوم در خصوص بازی هفته دهم مقابل نساجی اظهار داشت: هنوز معلوم نیست بازی کجا برگزار می‌شود. این مساله ما را اذیت می‌کند چون بازی در ساری شرایط متفاوتی نسبت به بازی در مشهد دارد اما می‌خواهیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. تلاش می‌کنیم سربلند از زمین بیرون بیاییم. نساجی تیم بسیار خوبی است و امیدوارم بازی زیبایی برگزار شود که هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

مجیدی در مورد اینکه قرار است دیدار سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی آلومینیوم به عنوان زمین بی طرف برگزار شود و به نظر می‌رسد این انتخاب سپاهان به دلیل باخت‌های پرسپولیس و بار روانی موضوع باشد که به نوعی بازی در آن را برای این تیم ترسناک کرده، گفت: این مساله در حیطه وظیفه من نیست اما خودم هم از این اتفاق تعجب کردم. واقعا جای سوال دارد که اگر لیگ ما حرفه‌ای است این بازی چرا در زمین ما برگزار می شود؟ به هرحال تصمیمی است که گرفته شده، امیدوارم شهر اراک میزبانی خوبی از این دو تیم بزرگ کشور داشته باشد و بازی تماشاگر پسندی برگزار شود. خداراشکر ما طوری بازی می‌کنیم که این زمین نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای همه تیم‌ها ترسناک شده است. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani