پنجعلی: کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی در حد لیگ برتر نیست/نیمکت نشینی خارجی ها آینده آن ها را از بین می برد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی فوق العاده پایین بود و چنین زمین هایی در حد لیگ برتر ما نیست.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
محمد پنجعلی در گفت و گو یا خبرنگارر ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان و عملکرد سرخ پوشان در این بازی اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است و اعتقاد دارم  می تواند بهتر از این که هست باشد. عملکرد بازیکنان در این دیدار خیلی خوب بود و روز به  روز هم بهتر می شوند و همدیگر را به خوبی در زمین پیدا می کنند.

وی در خصوص تغییر ترکیب گل محمدی در این دیدار گفت: پیشکسوت فقط باید حمایت کند. چون من کنار تیم نیستم و با توجه به این که کادر فنی کل هفته را در کنار بازیکنان هستند و عملکرد آن ها را زیر نظر دارند، نمی توانم در مورد ترکیب نظر بدهم و به یحیی احترام می گذارم.

 پیشکسوت پرسسپولیس با اشاره به کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی عنوان کرد: کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی فوق العاده پایین بود و چنین زمین هایی در حد لیگ برتر ما  نیست. بازی کردن در آن زمین بسیار سخت است و توپ در حین راه پس از برخورد به زمین مسیر خود را عوض می کرد که باعث به هم ریختن کارهای تیمی می شد.

پنجعلی در خصوص رادوشوویچ و رفتارش اخیرش مبنی بر ترک ایران گفت: نمی دانم وضعیت رادوشوویچ چگونه است. او زمانی که در درون دروازه پرسپولیس قرار می گرفت خیلی زحمت برای این تیم می کشید و اگر قرار است بازیکنی روی نیمکت بشیند باید از کشور خودمان باشد تا بتواند تجربه کسب کند. این درست نیست که ما بازیکن خارجی بیاوریم و او را روی نیمکت بگذاریم چون باعث می شود که آینده او از بین برود.

وی در مورد بازیکنان تاجیکی پرسپولیس هم گفت: ما با تمام خارجی ها مشل داریم و نمی دانم که این قرارداد چگونه نوشته می شود. باشگاه اول باید مشکلاتش را حل می کرد و پس از برطرف شددن مشکلات باید از آن دو می خواستند که به ایران بیایند تا بلاتکلیف نباشند و بی انگیزه نباشند. شایسته نیست که در ایران بدون برنامه جلو برویم. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani