تشریح جزییات پرداخت بدهی تراکتور و دلیل غیبت نماینده زنوزی در جلسه واگذاری

نماینده مجلس شورای اسلامی به تشریح جزییاتی از واگذاری باشگاه تراکتور پرداخت‌

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
الهویردی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بحث واگذاری باشگاه های تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت مس ورزقان اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با حضور نمایندگان آذربایجان شرقی با وزیر صنعت و مدیرعامل شرکت مس ایران برگزار شد تا بحث مطالبات شرکت ملی مس به شرکت مس ورزقان بررسی شود. یکی از موارد دیگر جلسه بحث واگذاری دو باشگاه یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این جلسه بود و با توجه به اعلام آمادگی محدرضا زنوزی برای واگذاری تراکتور قرار شد این باشگاه در اختیار شرکت مس ورزقان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: شرکت ملی مس سالیانه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی دارد و بخشی از این درآمد باید در قالب مسئولیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هزینه شود. قرار است از همین محل برای دو باشگاه هزینه شود. 

نماینده مردم ورزقان درباره شروط مالک باشگاه تراکتور و اینکه آیا قرار است زنوزی در قبال این واگذاری مبلغی را دریافت کند، توضیح داد: زنوزی چنین شرطی نداشته اما درمورد برخی مسائل باید کارشناسی‌هایی صورت بگیرد که به زودی این موارد هم انجام می شود. 

دهقانی در خصوص بدهی‌های تراکتور و اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه به دلیل بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی بسته است، گفت: قرار است بخشی از این بدهی ها را زنوزی و بخش دیگر را شرکت مس پرداخت کنند و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد. با اقدامات مدنظر پنجره نقل و انتقالات تراکتور بازخواهد شد و مشکلی نیست.

وی درخصوص اینکه مراحل واگذاری چه زمانی نهایی خواهد شد، پاسخ داد: به زودی تمام مراحل طی خواهد شد و شرکت مس ورزقان اختیار باشگاه را در دست می‌گیرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره دلیل غیبت نماینده مالک باشگاه تراکتور در جلسه امروز توضیح داد: گفتم که بخشی از جلسه درباره واگذاری تراکتور و ماشین‌سازی بود و نیازی نبود زنوزی و نماینده اش در جلسه حاضر باشند. عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی هم به عنوان رییس شورای تربیت بدنی و ورزش استان در جلسه شرکت کرد و در جریان موارد مربوط به واگذاری قرار دارد. وی مسئولیت اجرایی واگذاری دو باشگاه را به شرکت مس ورزقان برعهده گرفته است.  


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani