دلنوشته یک پیشکسوت داوری؛ چمن ۶ میلیاردی شاهین شهر در حال نابودی است

یکی از کارشناسان داوری فوتبال بابت شرایط چمن ورزشگاه شهرش انتقاداتی دارد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نوذر رودنیل مسئول داوری فوتبال شهرستان شاهین شهر اصفهان از اینکه هیچ نهاد و ارگانی به زمین چمن این ورزشگاه رسیدگی نمی‌کند ناراحت است و به همین دلیل دلنوشته‌ای را برای خبرگزاری فارس ارسال کرده تا شاید مسئولان را متوجه وضعیت وخیم زمین چمن این شهرستان بکند.

در زیر متن رودنیل را  که خطاب به رئیس جمهوری نوشته شده می‌خوانید:

جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلام ایران
باعرض ادب و احترام حدود ۱۵ سال است که زمین چمن فوتبال شاهین شهر بدلیل کم آبی از بین رفته به حدی که اکنون خاک خالی شده است.

بعداز پیگیری های مستمر آقای حاجی نماینده محترم مردم و آقای رضایی ریاست محترم هیات فوتبال شاهین شهر در دوران وزیر محترم ورزش قبلی یک چمن مصنوعی دوسال و اندی پیش خریداری شده و اکنون در اداره آتش نشانی گذاشته و در حال از بین رفتن است. با توجه به اینکه اگر همین چمن را اکنون بخواهند خریداری کنند حدود ۶ میلیارد تومان قیمتش است.

جناب آقای رئیس جمهور در این مدت دو سال و اندی بارها و بارها برای زیرسازی چمن به ادارات مربوطه  مراجعه کردیم ولی هیچگونه  همکاری انجام نشد و ظاهرا حس همکاری ندارند و حاضر به زیر سازی زمین چمن نیستند. از طرفی چمنی که در معرض هوای آزاد گذاشته شده در حال خراب شدن است.

جناب آقای رئیس جمهور جوانان ورزشی و فوتبالی این شهر که بالغ بر ۸ هزار نفر هستند به شما رای دادند اکنون انتظار دارند و خواهش می‌کنند که دستور اکید بدهید هرچه زودتر زیر سازی انجام و چمن نصب شود تا جوانان دعا گوی جنابعالی باشند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani