حمودی: التماس می‌کنم به فکر تیم‌های خوزستانی باشند/ برای استان بد است زمین خوب نداشته باشد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متاسفانه شرایط زمین تختی اصلا خوب نیست و برای خوزستان بد است که زمین مناسب نداشته باشد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اهواز، در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط تیم ما نسبت به حواشی شروع فصل و آن صحبت‌های حضور یا عدم حضور تیم در رقابت‌ها، روز به روز بهتر شد؛ خدا را شکر تیم تشکیل شد و  شرکت گروه ملی و مدیرعامل آن تصمیم به تیمداری گرفتند. 

وی افزود: خوشبختانه توانستیم از آن شرایط سخت و دیر بسته شدن تیم با گذشت زمان و با درایت بختیاری‌زاده عبور کنیم. از نظر نفرات، تیم خوبی داریم، جوانان خوبی هم داریم؛ شرایط تیم رفته رفته بهتر شد که الان هم جزو سه چهار تیم بالای جدول هستیم، تمام تلاش‌مان هم در راستای بهتر شدن روز به روز شرایط تیم است و در این راه، همیشه به سابقه درخشان تیم که قهرمانی در لیگ برتر بوده است توجه داریم.
 
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در شرایط فعلی بازی به بازی جلو می‌رویم، هر بازی حکم فینال را برای ما دارد؛ کار فنی تلاش بسیار زیادی می کند و بازی‌ها را هفته به هفته آنالیز می‌کند تا طبق شرایط بازی پیش رو تمرین کنیم، تمام مجموعه استقلال خوزستان از بازیکنان، کادر فنی، مدیریت، تدارکات در تمام بازی‌هایی که کردیم و بازی‌های پیش رو جدی و با انگیزه هستیم، همه یک‌دل هستیم و امیدوارم روند خوبی که داریم را تا صعود به صدر جدول نگه داریم که این هم با توجه به تلاش تمام افراد مجموعه حال حاضر تیم دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به روند استقلال خوزستان و تغییراتی که در این تیم ایجاد شد گفت: تغییرات در تیم ما تاثیر زیادی داشت، از آقای بختیاری باید تشکر کنم که در آن شرایط سخت توانستند تیم را ببندند. شخصا آقای بابادی را اولین بار از نزدیک می‌دیدم اما وقتی  شناختم بیشتر شد، دیدم یک شخص فوتبالی و پیگیر در خصوص مسائل باشگاه است که با تمام توان در حال کمک به تیم است. این حمایت‌ها و مخصوصا توانمندی که او دارد برای استقلال خوزستان مفیداست، امیدوارم بتوانیم مسیر تیم را به خوبی رو به جلو ببریم.

حمودی با اشاره به نداشتن یک زمین چمن خوب برای این تیم و تعجب حریفان استقلال خوزستان هنگام بازی در اهواز با این تیم  بیان کرد: حرف‌های زیادی هست اما فقط صمیمانه خواهش و التماس می کنم مسوولان استانی به فکر تیم‌های خوزستان باشند، تیم‌هایی مثل نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و تیم خودمان استقلال خوزستان تلاش می‌کنند اما واقعا تاسف بار است که استانی فوتبال‌خیزی مثل خوزستان و در مرکز آن اهواز یک چمن خوب نداشته باشیم. تیم ما و استقلال ملاثانی در شرایط سختی قرار داریم و خیلی سخت است تیم‌ها و بازیکنان حریف وقتی به اهواز می‌آیند بگویند چرا زمین چمن شما اینگونه است. خوزستان مهد فوتبال است اما چمنی در شأن اسم استان برای دو تیم لیگ یکی خود ندارد و این واقعا سخت و خجالت آور است.

وی عنوان کرد: از مسوولان استانی تقاضا دارم وضعیت ورزشگاه غدیر یا یک ورزشگاه دیگر را پیگیری کنند تا حداقل چمن مطلوبی در اختیار دو تیم استقلال ملاثانی و اسقلال خوزستان قرار یگیرد چون زمین تختی اصلا مناسب بازی‌ها نیست و ما بالاجبار در این زمین بازی می‌کنیم. امیدوارم حرف ما را بشنوند چون واقعا نمی‌دانم در خواب زمستانی به سر می‌برند یا این دو تیم را فراموش کرده‌اند. حیف است این سرمایه خوزستان از دست برود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان در خصوص شرایط خودش گفت : من همیشه روزهایی که فکر می‌کنم بدنم نیاز به تمرین دارد و احساس کنم در موردی ضعفی داشته باشم تمرینات اختصاصی هم با مربیان صاحب سبک و حتی خود کادر فنی تیم  انجام می‌دهم.برای من فرقی نمی‌کند لیگ برتر یا لیگ یک و در چه سنی باشم، دوست دارم همیشه بهترین عملکرد خود را داشته باشم به همین دلیل هر جا که نیاز دانستم تمرین بیشتری علاوه بر تمرینات تیم برای خودم دارم تا همیشه در بهترین فرم خود و سرحال باشم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani