نصرتی: پدیده می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز باشد/نعمتی و امیری در فاز هجومی تاثیرگذارتر هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پدیده می‌تواند جلوی پرسپولیس خیلی خوب ظاهر شود و برای شاگردان گل‌محمدی دردسرساز باشد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس پس از بازی پرفشار با سپاهان که خیلی برای آنها مهم بود به مصاف تراکتور رفت و بازیکنانش در  این دیدار خسته بودند. تراکتور هم در این دیدار ضعیف کار نکرد و با توجه به نتایج بدی که در چند هفته گذشته کسب کرده بود برای پوشش دادن این نتایج محکوم به برد بود.

وی افزود: در این دیدار پرسپولیس بیشتر مالک توپ بود و در نیمه اول با چرخش توپ سعی می‌کرد به سمت دروازه حریفش برود ولی مدافعان تراکتور فضاها را به خوبی پوشش دادند. به طور کلی پرسپولیس کمی بهتر بود و قطعا بازیکنان باکیفیت‌تری نسبت به تراکتور داشت. تیم تبریزی در این دیدار نسبت به بازی‌های گذشته خود عملکرد خوبی نشان داد و امیدوارم که همین روند را در برابر حریفان دیگر خود داشته باشد.

مدافع اسبق تیم پرسپولیس در مورد عملکرد عیسی آل‌کثیر که پس از چند بازی توانست گلزنی کند گفت: آل‌کثیر از قدیم به تراکتور خوب گل می‌زد و عملکرد خوبی در مقابل این تیم داشت. تراکتوری‌ها با توجه به بازی‌های درخشان عیسی آل‌کثیر خواهان جدی او بودند که البته مهاجم سرخ پوشان این پیشنهاد را رد کرد و  حالا هم در ترکیب پرسپولیس فوق‌العاده ظاهر شده است.


نصرتی در خصوص عملکرد علی شجاعی در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: اگر کادر فنی پرسپولیس به علی شجاعی فرصت بیشتری بدهد، همانطور که در فاز هجومی عملکرد خوبی دارد، در دفاع چپ هم می‌تواند تأثیرگذار باشد. شجاعی می‌تواند با ادامه دادن روند خوب خود در پرسپولیس به تیم ملی هم کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که سیامک نعمتی و وحید امیری در فاز هجومی عملکرد بهتری دارند یا در خط دفاع گفت: قطعا نعمتی و امیری هر دو دوست دارند که حمله کنند و همانطور که دیدید  پیش از این هم قدرت گلزنی بالایی از خود نشان دادند و به نظر من این دو بازیکن در فاز هجومی پرسپولیس تأثیرگذارتر خواهند بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی بعدی این تیم در برابر پدیده خاطرنشان کرد: پدیده تیم بحران‌زده‌ای است و در چندهفته گذشته نتایج ضعیفی کسب کرده است.این تیم می‌تواند جلوی پرسپولیس خیلی خوب ظاهر شود و برای شاگردان گل‌محمدی دردسرساز باشد.کادر فنی و بازیکنان به هیچ عنوان نباید این تیم را دست‌کم بگیرند و امیدوارم پرسپولیس بتواند نتایج خوبی کسب کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani