اعلام اسامی تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ ساله بدون داشتن سرمربی

روز گذشته اسامی 40 ملی پوش زیر 19 سال فوتسال جهت اردوی آمادگی این تیم به مسابقات کافا درحالی اعلام شد که این تیم هنوز کادرفنی ندارد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی (کافا) طی نامه رسمی از کشورهای عضو این منطقه یعنی ایران، تاجیکستان، افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان  درخواست داشته که برای نخستین بار مسابقات فوتسال زیر ۱۹ سال را در این منطقه برگزار کند.

  این موضوع در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار می‌‌‌گیرد و در سومین جلسه کمیته فوتسال که با حضور شهاب الدین عزیزی خادم ریاست فدراسیون تشکیل شد قرار بر اعزام تیم ملی فوتسال زیر 19 ساله ها شد.

روز گذشته اسامی 40 ملی پوش زیر 19 سال فوتسال جهت برگزاری اردوی آمادگی این تیم به مسابقات کافا طی نامه رسمی از سوی حسن کامرانی‌‌‌‌‌فر دبیرکل فدراسیون به هیات‌های فوتبال استان‌‌‌ها اعلام می‌شود.  این موضوع در حالی است که اردوی آمادگی تیم ملی زیر بیست سال که قرار بود سوم آبان ۱۳۹۹ برگزار شود با دستور مهدی محمدنبی دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال لغو شد.

این اسامی درحالی از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب شده اند که این تیم هنوز کادرفنی اش را نمی شناسد! تیم زیر 20 ساله هایی که از سال قبل رها شده اند اکنون قرار است دوباره دور هم جمع شوند و نکته جالب تر این است که بدون حضور سرمربی این انتخاب ها صورت گرفته است.

ظاهرا تازه قرار است فردا سرمربی تیم فوتسال زیر 19 ساله ها انتخاب شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani