چگونگی حضور هواداران رایکا در ورزشگاه از زبان مدیرعامل خیبرخرم‌آباد

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد گفت: مسعود عبدی اعلام کرد که اعتراضی به حضور هواداران در ورزشگاه ها را ندارد و موضوعی که مطرح شد برقراری عدالت است و باید از قبل اعلام می کردند که قرار است تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
حسین اسدی پور در گفت و با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد بازیکنان خیبر در دیدار با رایکا و شرایط تیم اظهار داشت: بازیکنانی در تیم خیبر بازی می کنند که دارای تجربیات خوبی هستند و گذشته خوبی در تیمشان داشتند. انتخاب آنها بر اساس یک سیستم آنالیز انجام شده که توسط مالک باشگاه مسعود عبدی پیش بینی شده است و سطح بازی بازیکنان تیم در سطوح حرفه ای فوتبال کشور است.

وی افزود: هرچه که جلوتر می رویم با توجه به حساسیتی که مسابقات دارد و تغییراتی که در جدول لیگ به وجود می آید، خوشبختانه بازیکنان خود را پیدا می کنند. بازی مقابل رایکا حساس بود و این حساسیت توسط سرمربی تیم عبدالله ویسی و کادر فنی به بازیکنان به درستی منتقل شد و مدیریت فوتبالی خیلی خوبی را در سطح بازی دیدیم. بازیکنانی که وارد زمین شدند جنگندگی خوبی داشتند و به درستی دستورات سرمربی را  پیاده کردند و ترکیبی که عبدالله ویسی به میدان فرستاد، نتیجه بخش بود.

 مدیر عامل باشگاه خیبر خرم آباد در مورد حضور هواداران تیم رایکا بابل در ورزشگاه شهدای سیمرغ که موجب اعتراض مالک باشگاه شده بود عنوان کرد: مسعود عبدی اعلام کرد که اعتراضی به حضور هواداران در ورزشگاه ندارد. موضوعی که مطرح شد برقراری عدالت است و باید قبل از بازی اعلام می کردند که قرار است تماشاگران به ورزشگاه بیایند. کانون هواداران باشگاه خیبر از ما گله مند هستند که چرا باشگاه اجازه داده این فرصت در اختیار تیم میزبان قرار بگیرد. 

اسدی پور ادامه داد: این موضوعات یکسری مطالبات عمومی است که در کشور  برای حضور هواداران در استادیوم ها وجود دارد. انتظار داریم سازمان لیگ برنامه ریزی خوبی انجام دهد و امیدوارم  با  تمهیدات و مدیریتی که در حوزه مقابله با ویروس کرونا در کشور صورت گرفته  بتوانیم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه ها باشیم. هواداران بابل برای ما محترم هستند و حق مسلم آن ها بود که در استادیوم حضور داشته باشند و به دلیل این که عدالت رعایت نشد مالک باشگاه به این موضوع اعتراض کرد.

وی عنوان کرد: طبق گزارش هایی که انجام شده ، گفته شده که در نیمه اول درها کاملا بسته بود ولی با توجه به مطالبه ای که هواداران داشتند، این گونه گزارش شد که درهای ورزشگاه شهدای سیمرغ در نیمه دوم باز شد و به همین دلیل هواداران رایکا بابل وارد ورزشگاه شدند. ما ندیدیم که کسی از دیوار وارد  استادیوم شود و روی سکو بنشیند. زمانی که متوجه حضور هواداران شدیم با ناظر بازی صحبت کردم و اعلام کرد  که دیگر کاری از دستمان بر نمی آید و تعصبات هواداری اجازه نداد که در آن قسمت شاهد مدیریت خوبی باشیم.

مدیر عامل باشگاه خیبر خاطر نشان کرد: باشگاه خیبر مخالف حضور هواداران در ورزشگاه ها نیست و امیدواریم که این موضوع به صورت ریشه ای حل شود. باید دید که تماشاچیان با وجود آن که وارد استادیوم می شوند به چه صورت روی سکو می نشینند و اعتقاد دارم جای بحث نیست که این اتفاق توسط چه کسی رخ داده است و کاملا واضح است که هواداران به وسیله درهای ورودی ورزشگاه می توانند وارد شوند.

اسدی پور ادامه داد: امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ یک هر چه که به جلو می رویم شاهد بیشتر شدن همدلی بین تیم ها باشیم و  انتظارات کانون هواداران تیم خیبر بر طرف شود و هر چه سریع تر شاهد حضور آن ها در ورزشگاه ها باشیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani