لیون دست بردار نیست/خیز شیرها برای شکار آزمون در تابستان+عکس

باشگاه لیون فرانسه از جذب مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت دست بردار نیست.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت این روزها سوژه ها رسانه ها در نقل و انتقالات زمستانی است.

روز گذشته یکی از رسانه های روسیه خبر داد مذاکرات لیون برای جذب سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت به در بسته خورد و سران باشگاه روسی بر سر مبلغ انتقال توافق نکردند.

در جدیدترین خبر سایت «getfootballnewsfrance» فرانسه خبر داد باشگاه لیون از جذب آزمون دست بردار نیست و می خواهد منتظر بماند تا در تابستان پیش رو به صورت رایگان این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.


لیون تلاش زیادی کرد  تا در زمستان ستاره ایرانی را با مبلغ 4 میلیون یورو جذب کند اما روس ها حاضر به فروش این بازیکن با این مبلغ نشدند.

طبق گزارش های رسیده از فرانسه آزمون با لیون قرار است قراردادی بلندمدت 4 و نیم ساله امضا کند. قرارداد ستاره ایرانی با زنیت تابستان به پایان می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی برود.

آزمون بعد از درخشش با روبین کازان در سال 2019 راهی زنیت شد. سردار در مدت نزدیک به 3 سال حضور در زنیت موفق به کسب 3 قهرمانی در لیگ روسیه شد و هر 3 سال برای آقای گلی لیگ جنگید و یک بار موفق به کسب این جایزه شد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani