امیری: با حذف از آسیا آبروی فوتبال ایران را بردند/ هیچکس مسئولیت قبول نمی‌کند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرامد مشکلات حذف از آسیا بود که متاسفانه آبروی فوتبال ایران را بردند، کسی هم مسئولیت این قضیه را قبول نمی‌کند.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی در جمع خبرنگاران گفت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. بازی خیلی سختی بود و امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم به جایگاهی که خودمان می‌خواهیم و کادرفنی انتظار دارد، برسیم. با کمبودهایی که در نیم فصل اول داشتیم بخصوص در بخش مدیریت نتایج خوبی گرفتیم. همیشه به حل مشکلات امیدواریم اما متاسفانه هیچ وقت حل نشده و سرامدش هم حذف از آسیا بود که متاسفانه آبروی فوتبال ایران را بردند. هرکسی می‌خواهد باشد کسی هم مسئولیت این قضیه را قبول نمی‌کند. باشگاه به فدراسیون پاس می‌دهد و فدراسیون به باشگاه و کسی که آن بالاست می‌بیند. آن بالایی همه چیز را می‌بیند امیدوارم کسی که این کار را کرده وجدانش به درد بیاید.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند با حذف  از آسیا ممکن است مشکلات دو باشگاه به صورت ریشه‌ای حل شود، عنوان کرد: امیدواریم به این قضیه اما نزدیک به 10 -20 سال است که مدام می‌گویند مشکلات این باشگاه‌ها باید برطرف شود و خصوصی شوند، نه از طریق فدراسیون و نه باشگاه هم و غم را نمی‌گذارند که مشکلات برطرف شود. هرسال همهمه ای پیش می آ‌ید که این دو باشگاه باید خصوصی شوند اما این اتفاق رخ نمی‌دهد. امیدواریم این مشکلات حل شود. این تیم  نه  مال دولت است نه مال بازیکن است نه مدیریت نه کادرفنی، این تیم متعلق به هواداران است.

امیری در مورد اینکه حذف از آسیا باعث می‌شود انگیزه بازیکنان بخاطر غیبت در اسیا کم شود و بازیکنان ممکن است از تیم جدا شوند، گفت: بالاخره هر بازی برای بازیکنان پرسپولیس انگیزه ایجاد می‌کند و همه توان و تلاش‌شان را می گذارند اما وقتی تلاش می‌کنید که تیم را قهرمان کنید، صدرصد انگیزه شخصی هم دارید تا در سطح بالاتر فوتبالت را به نمایش بگذارید. پرسپولیس هر مسابقه اش ویترین است و بازیکنان ما  بیشترین انرژی خود را می‌گذارند تا بهترین نمایش‌شان را ارائه بدهند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani