بادامکی: پرسپولیس احتیاج به مهاجم دارد/در باشگاه ثباتی نیست

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به این که پرسپولیس مصدومان زیادی دارد باید در نیم فصل دوم بازیکن جذب کند.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه فجر تیم خوبی دارد، بازی خوبی را تماشا کردیم. بازیکنان فجر نشان دادند که خیلی باانگیزه هستند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت کرد. باانگیزه بودن اعضای تیم فجر باعث شد که بازی حساسی را ببینیم ولی مهم 3 امتیاز بود که پرسپولیس توانست آن را کسب کند و نایب قهرمان نیم فصل اول باشد.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول عنوان کرد: با توجه به اینکه اتفاقات و حواشی‌های زیادی پیرامون باشگاه به وجود آمده این تیم عملکرد خوبی داشت. تیم‌های لیگ برتر در حال آماده شدن هستند و پرسپولیس برای بهتر شدن احتیاج به بازیکن دارد. این تیم در خط حمله بازیکن کمی در اختیار دارد و باید درفاز هجومی تقویت شود.

بادامکی در خصوص اینکه آیا تغییرات مداوم مدیریت باشگاه در شرایط تیم تأثیرگذار است یا خیر، گفت: قطعا این موضوع تأثیر زیادی بر روحیه بازیکنان دارد و مهم‌ترین چیز در باشگاه ثبات است که باعث می‌شود برایش اتفاقات خوبی بیفتد و تیم نتیجه خوبی بگیرد ولی در تیم پرسپولیس هنوز این ثبات به وجود نیامده است.

بازیکن سابق سرخپوشان در خصوص عملکرد خط دفاعی پرسپولیس و تغییرات مداوم گل محمدی در این پست اظهار داشت: در خصوص تغییرات در خط دفاعی نظر مربی مهم است. سرمربی تیم شرایط بازیکن را ارزیابی می‌کند و من نمی‌دانم که در تمرینات چه اتفاقاتی به وجود می‌آید و عملکرد بازیکنان به چه شکل است تا نظر بدهم. طبیعی است که وقتی تغییرات زیادی در دفاع انجام می‌دهیم، زمان می‌برد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند و از همدیگر شناخت پیدا کنند، ولی در کل عملکرد خط دفاعی پرسپولیس خوب بوده است.

بادامکی در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس گفت: همان طور که گفتم این تیم احتیاج به بازیکن در خط حمله خود دارد و در نیم فصل دوم باید مهاجم اضافه کند و امیدوارم که بتواند مهاجمی پیدا کند که توانایی گلزنی خوبی داشته باشد و شرایط پرسپولیس را بهتر کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani