بازیکن ملوان چرا مقابل استقلال خوشحالی نکرد؟

بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: کیفیت زمین ورزشگاه تختی اهواز بسیار پایین و چنین زمینی برای فوتبالیست ها خطرناک است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
سجاد بازگیر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال ملاثانی اظهار داشت: با توجه به پایین بودن کیفیت زمین بازی سختی داشتیم. شرایط زمین به گونه ای بود که نمی توانستیم فوتبال همیشگی خود را بازی کنیم و چون تیم مقابل بازی مستقیم انجام می داد، دوندگی خود را بالا بردیم. خداراشکر توانستیم در نیمه دوم دستورات سرمربی تیم را به خوبی انجام دهیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص گلی که با یک ضربه آکروباتیک به ثمر رساند و دلیل این که پس از گل خوشحالی نکرد گفت:  تلاش و اعتماد تمام بازیکنان بود که توانستم در بازی مقابل استقلال ملاثانی گلزنی کنم و خوشحالم که توانستم پاسخ تلاش آنها را به خوبی بدهم. سال قبل مردم و کادر ملاثانی خیلی برایم زحمت کشیدند و به همین دلیل وظیفه خود دانستم که پس از گلزنی در این دیدار خوشحالی نکنم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در مورد کیفیت زمین ورزشگاه تختی اهواز عنوان کرد: زمین ورزشگاه اهواز کیفیت بسیار پایینی دارد و خشک است و این زمین برای فوتبالیست ها بسیار خطرناک است. خشک بودن زمین  تختی اهواز کار را برای ما سخت کرده بود و به دلیل این که احتمال آسیب دیدگی در چنین زمینی زیاد است، بازیکنان با ترس بازی می کردند تا دچار مصدومیت نشوند. 

بازگیر در خصوص دیدار بعدی ملوان با ماشین سازی تبریز گفت: همه بازی ها برایمان حکم فینال را دارد و با تمام قدرت وارد زمین می شویم. همانطور که در بازی های قبل برایمان پیروزی مهم بود در بازی بعدی با ماشین سازی هم  برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می شویم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani