نیازمند: هیچ کس باور نداشت طارمی به اروپا برسد / می خواهم درها به روی ایرانی ها باز شود + عکس

دروازه بان ایرانی پورتیموننزه در رابطه با تاثیر طارمی در فوتبال ایران و از درخشش در بازی جام حذفی پرتغال صحبت کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، پیام نیازمند در آخرین مصاحبه خود روبه روی شبکه تلویزیونی پرتغالی نشست و در خصوص علاقه مردم ایران به فوتبال، وضعیت پورتیموننزه ، درخشش در بازی مقابل فامالیکائو و تاثیر عملکرد طارمی روی بازیکنان ایرانی صحبت کرد.

نیازمند گفت: من از ایران آمدم و یکی از دروازه بان های تیم ملی ایران بودم. پائولو سرجیو به دلیل اینکه در ایران بود، مرا می شناخت زیرا من در ایران عملکرد خیلی خوبی داشتم.

وی ادامه داد: جمعیت کشور ایران نزدیک به 80 میلیون نفر است، کشوری پرجمعیت داریم و خیلی از مردم ، بیش از 70 درصد جمعیت، فوتبال را دنبال می کنند و اخبار، بازیکنان و همه چیز را پیگیر هستند.

نیازمند در بازی جام اتحادیه فوتبال پرتغال، در جدال مقابل فامالیکائو  عملکرد خوبی داشت و باعث شد تا با مهار پنالتی های حریف ، تیمش به مرحله بعدی صعود کند.


دروازه بان پورتیموننزه اضافه کرد: من خیلی هیجان زده و خوشحال هستم که توانستم در آن مسابقه ، عملکرد خوبی را نشان دهم و به تیتر رسانه های ایران بدل شوم. یادم نمی آید که در ایران آیا چنین مهارهایی در پنالتی داشته ام یا خیر. چند موضوع در گرفتن ضربات پنالتی است که من شروع کردم به دیدن دروازه بانان در گرفتن ضربات پنالتی و آن فیلم ها خیلی به من کمک کردند. البته شما باید خوش شانس هم باشید که بتوانید پنالتی ها را بدین شکل مهار کنید.

وی ادامه داد: من پس از آن بازی به عنوان «قهرمان ایرانی» نام گرفتم به جلد روزنامه ها رفتم.دوست دارم با نمایش توانایی هایم و کاراکترم، درها را به روی ایرانی ها بازی کنم و خیلی دوست دارم که این اتفاق رقم بخورد.

نیازمند گفت: وقتی طارمی از جنوب ایران فوتبال را آغاز کرد، هیچ کسی باور نداشت که او بتواند به اروپا برسد و به این شکل بدرخشد. نمایش طارمی باعث شده تا بازیکنان ایرانی بیشتر به خودشان باور داشته باشند و بتوانند روزهای درخشان پیش روی خود رقم زنند. 

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani