مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|تکرار پیروزی استقلال مقابل پیکان؟

در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال سه شنبه 4 دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه استقلال میهمان تیم پیکان تهران است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 4 دیدار دیگر از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سه‌شنبه برگزار می شود. این در حالی است که گفته می‌شود احتمال حضور تماشاگران در مسابقات جام حذفی وجود دارد و باید دید تماشاگران بعد از بیش از 2 سال مجوز حضور در ورزشگاه‌ها را پیدا خواهند کرد یا نه.

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم؛ 

نساجی مازندران - گل گهر؛ تقابل دوباره ساکت و قلعه‌نویی

خانه به دوشی نساجی در جام حذفی هم ادامه دارد و این تیم بازهم در مشهد میزبان است و این مرتبه باید به مصاف گل‌گهری برود که نساجی در لیگ برتر به آن نباخته و در سیرجان بازی یک بر یک مساوی شده است. نساجی برای رسیدن به این مرحله تیم آرمان گهر لیگ یکی را شکست داد و شاگردان قلعه‌نویی نیز تیم دسته اولی شهردرای آستارا با 4 گل بدرقه کردند.

امیر قلعه‌نویی بعد از کسر امتیاز از تیمش بخاطر بازیکن گابنی معتقد است زندگی ورزشی‌اش مثل بازی مار و پله است! به هرحال تقابل او با ساکت الهامی سرمربی نساجی دیدنی است زیرا الهامی در لیگ برتر حسابی در جریان مسابقه به داور معترض شد و در نهایت آن مسابقه بدون برنده به پایان رسید و حالا در آستانه تعطیلی نیم فصل دو تیم باردیگر با شرایط کاملا متفاوت روبه روی یکدیگر قرار می‌گیرند. 

مس رفسنجان - پدیده مشهد؛ تعیین برنده بدون کمیته انضباطی!

مس رفسنجان اولین سه امتیاز خارج از میدان مسابقه را در همان هفته نخست لیگ برتر دشت کرد زمانی که پدیده حاضر به سفر به رفسنجان نشد و در نهایت با رای کمیته انضباطی شاگردان محمد ربیعی سه بر صفر برنده شدند اما ظاهرا قسمت بر این بود که تیم پدیده قبل از پایان نیم فصل اول یک سفر به کرمان برود و حالا باید مسابقه هفته نخست دوباره تکرار شود. البته این مرتبه پدیده قطعا به رفسنجان سفر خواهد کرد هرچند از نظر نتیجه‌گیری تنها تیم بدون برد و قعرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود. مس برای رسیدن به این مرحله تیم تراکتور را شکست داد و پدیده هم از سد تیم دسته اولی استقلال ملاثانی گذشت.

نفت مسجدسلیمان - خلیج فارس ماهشهر؛ تداوم خلق شگفتی؟

تیم نفت مسجدسلیمان اسیر حواشی رنگارنگ شده است از کتک زدن بازیکنان توسط لیدرها گرفته تا قهر و آشتی دنباله‌دار فراز کمالوند سرمربی این تیم! با این شرایط خلیج فارس ماهشهر تیم دسته دومی شاید خوش‌شانس‌ترین تیم جام حذفی در این مرحله است زیرا احتمال شکست دادن نفت پرحاشیه دور از ذهن نیست. خلیج فارس برای رسیدن به این مرحله تیم  تیم هوادار لیگ برتری را حذف کرد و نفت مسجدسلیمان هم در ضربات پنالتی تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد. شاید شگفتی‌سازی خلیج فارس ادامه دار باشد.

پیکان - استقلال؛ تکرار برد پسران آبی؟

پیکان در لیگ برتر با سه گل تسلیم استقلال شد و حالا در همان ورزشگاه و در جام حذفی دوباره میزبان استقلال است. باید دید مجتبی حسینی چه درس‌هایی از آن شکست لیگ برتری کسب کرده و می‌تواند این مرتبه استقلال را حداقل برای 120 دقیقه متوقف کند و بازی را به پنالتی بکشاند یا تیم منسجم و بدون شکست استقلال در جام حذفی هم به راحتی پیکان را شکست خواهد داد. پیکان تیم قشقایی شیراز را یک بر صفر شکست داد و به این مرحله رسید و استقلال هم به سختی از سد نود ارومیه حریف دسته‌دومی خود عبور کرد و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. با این حال استقلال اکنون قهرمان نیم فصل است و  بازیکنانش معتقدند این تیم با اتحاد و همدلی به موفقیت می‌رسد. پیکان کار سختی را مقابل استقلال آماده دارد. استقلال فینالیست فصل گذشته جام حذفی است و انگیزه‌های زیادی برای تداوم حضورش در این جام دارد. 

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

دوشنبه 27 دی

آلومینیوم اراک - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۴- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

خیبر خرم‌آباد - صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی خرم آباد

مس کرمان - فولاد خوزستان - ساعت ۱۴:۳۰ - ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس – ساعت۱۵:۳۰ - ورزشگاه فولادشهر فولادشهر

سه‌شنبه ۲۸ دی

نساجی مازندران - گل گهر سیرجان - ساعت ۱۴- ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

مس رفسنجان - پدیده مشهد - ساعت ۱۴:۳۰ - ورزشگاه شهید زینعلی سرچشمه

نفت مسجد سلیمان - خلیج فارس ماهشهر - ساعت ۱۴:۳۰ - ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان

پیکان تهران - استقلال - ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه پاس قوامین تهران


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani