گرشاسبی: به جای کسانی که باعث حذف سرخابی ها شدند عذر می‌خواهم/به دنبال جذب ۳-۴ بازیکن در سطح اول هستیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به جای کسانی که یک سر سوزن در حذف استقلال و پرسپولیس نقش داشتند عذرخواهی می‌کنم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و قرار گرفتن فولاد در گروه الغرافه قطر و شباب الاهلی عربستان و آهال ترکمنستان اظهار داشت:  قبل از هر چیز به عنوان یک فرد ورزشی کوچک و یک فوتبالی ابراز تاسف خودم از از حذف سرخابی‌ها اعلام می‌کنم و من به جای کسانی که یک سر سوزن در حذف این دو تیم نقش داشتند عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم همه ساله سهمیه‌های ما افزایش پیدا می‌کند تا نشان بدهیم پتانسلی بالایی داریم.

وی افزود: نوار موفقیت‌های فولاد از زمان حضور نکونام شکل گرفت ولی روی بدسلیقگی و لجبازی برخی ها در فدراسیون محرومیتی نصیب ما شد و همین باعث شد تا این نوار حتی به پاره شدن نزدیک شود. 5 بازیکن اصلی تیم ما جدا شدند و همه باشگاه‌ها به دنبال جذب نفرات فولاد بودند چون کادر فنی و 5 بازیکن قراردادشان تمام شده بود. به جز 5 بازیکنی که رفتند در عرض 45 روز 17 جلسه هیات مدیره تشکیل دادیم تا بقیه تیم را حفظ کنیم. 

مدیرعامل فولاد که با شبکه ورزشی صحبت می‌کرد تاکید کرد: در ادامه تغییرات کادر فنی را داشتیم که همگی فولاد را به تلاطم برد اما الان در مسیر رو به جلویی هستیم و به دنبال بازیکنانی هستیم که شان آنها در حد لیگ قهرمانان آسیا باشد. امیدوارم باشگاه‌هایی که می‌خواهیم با آنها توافق کنیم نگاهشان این باشد که فولاد نماینده ایران است و با ما همکاری لازم را داشته باشند.

گرشاسبی تاکید کرد: من چندین جلسه با نکونام و کادر فنی‌اش داشتیم و به دنبال این هستیم که بازیکنان خوبی جذب کنیم. 13-14 بازیکن در سطح اول فوتبال کشور هستند که به دنبال 3-4 نفر از آنها هستیم تا به توافق برسیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani