از ملاقات با رونالدو تا حضور در جمع ۱۰ دروازه بان برتر جهان؛ بانوان فوتسالیستی که در آرزویلژیونر شدن هستند

بانوان جوان فوتسالیست کشورمان از علاقه خود برای لژیونر شدن خبر دادند.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت ‌استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:

به گزارش خبرگزاری فارس، 3 بانوی جوان فوتسالیست در گفت و گویی از علاقه خود در این رشته ورزشی گفتند.

سهیلا رودسری در این باره اظهار داشت: من گیلانی هستم و در سال ۱۳۷۱ به دنیا آمدم و کارشناسی تربیت بدنی دارم. من خانواده ورزشی نداشتم، ولی از ۹ سالگی خودم به دلیل علاقه زیادم، شروع به ورزش کردم. مادرم به دلیل آسیب‌های جسمی که ورزش فوتبال داشت، با ورزش کردن من مخالفت می‌کرد، اما پدرم، چون فوتبال را دوست داشت همیشه مرا در این زمینه تشویق می‌کرد.
 
رودسری افزود: من، چون عاشق دویدن هستم و در فوتسال دویدن یکی از رکن‌های اصلی است، باعث شد علاقه من به این ورزش چند برابر شود. در گذشته اصلا با بازیکنان فوتسال در ایران قرارداد نمی‌بستند، اما حالا چند سال است که قرارداد بسته می‌شود. هدف من رفتن به تیم ملی است، اما در حال حاضر به دلیل جوانگرایی ممکن است من را انتخاب نکنند.
 
یاسمن پاکجو دیگر بازیکن فوتسال که میهمان برنامه شب نشینی شبکه جام جم بود، بیان کرد: من متولد اسفند ۱۳۷۵ هستم و در تهران متولد شدم. من و برادرم یک سال تفاوت سنی داریم و به دلیل اینکه هم بازی من برادرم بود و او فوتبال بازی می کرد، باعث شد من هم به این ورزش علاقه‌مند شوم. من از وقتی وارد دبستان شدم، فوتبال را به صورت حرفه‌ای در کلاس‌های ورزشی دنبال کردم. مادر من با اینکه کارمند بود از کارش مرخصی می‌گرفت تا من را به کلاسم برساند و پدرم هم من را بسیار در این زمینه تشویق کردند.
 
پاکجو ادامه داد: فوتسال به دلیل اینکه سرعت و هیجان بیشتری نسبت به فوتبال دارد خیلی جذاب است. من از بچگی ۳ رویا داشتم که یکی از آن‌ها رفتن به تیم ملی بود که در سن پایین به آن رسیدم و بعد از آن دیدن رونالدو بود که هنوز ندیدمش و آرزوی جدید من لژیونر شدن است.


 
 فائزه کمالی دیگر میهمان شبکه جام جم درباره شرایطش اظهار داشت: متولد ۱۳۷۵ هستم و اصالتا شیرازی هستم، اما در کرج زندگی میکنم. در حال حاضر هم ترم آخر رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی هستم و پست دروازه بانی را در فوتسال دارم. خانواده من ورزشی بودند و مادر من کوهنورد و خواهر دوقلوی من هندبالیست است. من در پنجم دبستان از طریق یکی از دوستان مادرم وارد فوتسال استان شدم. اول به صورت دانش آموزی و حالا چند سال است به صورت حرفه بازی می‌کنم.
 
کمالی توضیح داد: در حوزه دروازه بانی، به دلیل اینکه توپ زیادی سمت دروازه ارسال می‌شود هیجان زیادی در طول بازی برای من وجود دارد و به نظر من به همین دلیل جذابیت فوتسال بیشتر از فوتبال است.
 
وی اظهار داشت: هدف من رفتن به تیم ملی است و اینکه می‌خواهم جزء ۱۰ گلر برتر جهان شوم و همچنین می‌خواهم لژیونر شوم. یکی از مشکلات زنان فوتبالیست دستمزدهای کم و قرارداد های پایین در ایران است برای همین من می خواهم در کشور های عربی لژیونر شوم.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani