درخواست وزیر از روسای فدراسیون‌های ورزشی چه بود؟

وزیر ورزش و جوانان در حضور روسای فدراسیون های ورزشی صحبت هایی را مطرح کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید سجادی در نشست با روسای فدراسیون‌ها، عنوان کرد: احساس می‌کردم امروز متفاوت باشد به همین دلیل از معاونان درخواست کردم حضور داشته و از آنها رونمایی شود. اینکه حوزه جوانان از ما جدا نیست. خیلی‌ها از بیرون می‌گویند جوانان فراموش شده‌اند اما محیط های ورزشی با جوانان شکل می‌گیرد. 

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای نوجوانان المپیک طراحی شده، فعالیت های فرهنگی انجام می‌شود. حتی مدال برای این قشر در درجه بعدی اهمیت قرار دارد. دوست داشتم با دیدگاه‌های معاونان آشنا شویم و از روسای فدراسیون‌ها می‌خواهم ارتباط بگیرند و به ما همفکری بدهند. خودم در هیات دولت دستور گرفتم و اینکه تا آخر ماه فرصت داریم اطلاعات کارکنان کامل شود. 

* با مجلس تعامل داریم 

سجادی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش یادآور شد: به شروع طوفانی خوردیم اما تعاملات خوبی با مجلس داریم، استان‌ها خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند. من افتخار داشتم با بالغ بر ۲۰۰ نماینده مجلس جلسه داشته باشم. تاکنون شده از خانم فرامرزیان بپرسید از ۲۷ صدم درصد چقدر داده‌اند؟ ۵ صدم درصد. سجادی همچنین برای رئیس جمهور ابراز موفقیت کرد. 

* در یونیفورم بانوان حجاب و عفاف رعایت شود 

وزیر ورزش گفت: ماموریت‌هایی به ما دادند که از معاون بانوان می‌خواهم جلساتی با نواب رئیس برگزار کنند و کارگروهی در زمینه عفاف و حجاب تشکیل دهند. برای عفاف و حجاب فدراسیون‌ها وقت بگذارند به طوری که ملموس باشد. این باید در یونیفرم بانوان ورزشکار هم رعایت شود. البته در این خصوص مردان هم باید به این موضوع پایبند باشند. 

* به مصوبات شورای برون‌مرزی پایبند باشید 

وی درباره توجه به مصوبات شورای برون‌مرزی، گفت: اگر تصویب نشد خواهش می‌کنم دوستان رعایت کنند و به آن پایبند باشند. چانه‌زنی هست در همان جلسه انجام و به مصوبات عمل شود. 

سجادی تاکید کرد که قرار است در خصوص اقتصاد ورزش، دیپلماسی ورزشی، حقوقی، بانوان، جوانان و ... جلسات متعددی برگزار شود. 

وی از روسای فدراسیون‌ها خواست مغایرت‌های مالی را حتما مطرح کنند و اردوهای داخلی را به خارجی در اولویت قرار دهند. وزیر ورزش همچنین اعلام کرد کارگروهی برای بررسی وضعیت جودو تشکیل خواهد شد. 

* سایت قایقرانی بندر خمیر را زنده می‌کنیم 

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات فدراسیون قایقرانی برای سایت قایقرانی بندر خمیر که محل اردوی ملی پوشان قایقرانی است گفت: اقدام فدراسیون قایقرانی برای ایجاد سایت قایقرانی بندر خمیر بسیار ستودنی است که این موضوع و اقدام را در هیات دولت هم مطرح کرده ام. اعتباراتی به دست اداره کل ورزش هرمزگان رسیده است که دستورش را می‌دهم تا مبلغی را جهت بهتر شدن شرایط سایت قایقرانی بندر خمیر تخصیص دهند تا این سایت زنده شود و ورزشکاران با شرایط بهتری در این سایت به فعالیت خود ادامه دهند. 

وی درباره آیین‌نامه انتخاباتی گفت: این آیین‌نامه قابل بازنگری است. البته آقای علی‌نژاد آن را با همفکری روسای فدراسیون‌ها نوشته است. 

به گزارش فارس، علیپور گفت که اصلا این همفکری نبوده و در اتاق‌شان آن را نوشته‌اند. 

وزیر ورزش درباره تغییرات توسط سرپرستان فدراسیون ها اعلام کرد که تغییرات با مشورت معاونت مربوطه در وزارت ورزش باشد تا شبهه‌ای ایجاد نشود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani