مدیر شرکت توسعه و‌تجهیز اماکن ورزشی: ۱۰۰ میلیارد بدهی فدراسیون ها در چهارماه گذشته بود

مدیر شرکت توسعه و‌تجهیز اماکن ورزشی گفت: حدود صد میلیارد بدهی فدراسیون ها در چهار ماه گذشته بوده است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عاصم یوسفی، در جلسه وزیر با روسای فدراسیون‌ها، اظهار داشت: با ۵۰ میلیون اندوخته و بدهی ۱۶۰ میلیارد تومانی و ۶ ماه حقوق معوقه کارمندان و پرسنل شرکت، بدهی مالیاتی که از سال ۹۷ باقی مانده و اعضای هیأت مدیره را ممنوع الخروج کرده و بدهی بیمه پرسنل از سال ۹۷ باقی مانده، شرکت توسعه را تحویل گرفتم. نهایتا دیدم در سه چهار سال گذشته شرکت توسعه اگر در ورزش توسعه ای هم داشته در کنار آن خودش به سمت تباهی و خرابی پیش رفته است. روز بیست و هفتم تمام موارد تسویه و بدهی ها با کمک وزیر ورزش پرداخت شد. 

وی در ادامه افزود: سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ۱۰ سال با ارقام ۵۰ و ۶۰ میلیارد تومانی ترمیم نشده بود که ظرف ۲۵ روز توسط شرکت توسعه به صورت رایگان ترمیم شد  و امروز این استادیوم مشکلی ندارد. بعد از ۱۰ سال پیست دیزین استاندارد گرفت. همه اینها ظرف این چهار ماه اتفاق افتاد. به عنوان یک سرباز و خادم ورزش شبانه روز دنبال این هستم که شرکت توسعه در خدمت ورزش و فدراسیون ‌ها باشد.

مدیر شرکت توسعه و‌تجهیز اماکن ورزشی یادآوری کرد: سجادی دستور صیانت از بیت المال و حمایت از فدراسیون‌ها و ورزش را دادند و ما هم در این جهت حرکت می‌کنیم.

وی در خصوص نامه‌ای که از سوی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها ارسال و ۷۲ ساعت فرصت داده بود تا بدهی خود به شرکت توسعه را پرداخت کنند، گفت: سوتفاهمی با نامه وفرصت ۷۲ ساعته معاون مشارکت به فدراسیون ها، پیش آمد که در این مورد توضیحاتی می‌دهم. حدود صد میلیارد بدهی فدراسیون ها در چهار ماه گذشته بود و ظرف سه سال گذشته شرکت توسعه بابت طلب از فدراسیون ‌ها نه تنها یک ریال نگرفته بلکه ارقام بالا باید بابت مالیات بدهد که هم شرکت توسعه و هم فدراسیون‌ها باید این پرداخت را داشته باشند. هدف این نامه تعیین تکلیف وضعیت موجود و رفع آن بوده است. چرا باید برای رقمی که رد و بدل نمی شود جامعه ورزش  به سازمان مالیاتی پرداخت داشته باشد. این سو تفاهم باعث ناراحتی برخی از دوستان شد. 

یوسفی در پایان گفت: فدراسیون هایی که تخلفی داشتند، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی ما را خواستند و وارد موضوع شدیم. همه ما در یک کشتی هستیم و باید کمک کنیم تا مسیر به درستی طی شود و در جهت اعتلای ورزش از هیچ کمکی دریغ نکنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani