تعیین تکلیف صیادمنش/ستاره ایرانی به انگلیس منتقل شد+عکس

یک رسانه ترکیه مدعی شد باشگاه فنرباغچه برای انتقال ستاره ایرانی اش به هال سیتی به توافق نهایی رسید.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه فنرباغچه بعد از اتمام قرارداد قرضی اش با زوریا اوکراین از دو هفته پیش به ترکیه برگشته بود تا تکلیف آینده اش مشخص شود.

باشگاه فنرباغچه به دلیل مشخص نشدن سرمربی جدیدش در دو هفته گذشته تصمیمی جدی درباره آینده مهاجم 20 ساله ایرانی اش نگرفت.

اما امروز نشریه «فوتو مچ» ترکیه مدعی شد کار معامله اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه انجام شد و این بازیکن به صورت قرضی راهی هال سیتی انگلیس می شود.


طبق گزارش های رسیده باشگاه فنرباغچه با طرف انگلیسی برای انتقال قرضی این بازیکن به توافق نهایی رسید و بندی به مبلغ 5.5 میلیون یورو در قراردادش گذاشت که هال سیتی می تواند بعد از اتمام دوران قرضی این بازیکن با پرداخت این مبلغ صیادمنش را دائمی جذب کند.

صیادمنش علاوه بر هال سیتی از اندرلخت بلژیک نیز پیشنهاد داشت ولی درخواست مبلغ بالا از سوی باشگاه فنرباغچه برای فروش این بازیکن باعث شده تا طرف بلژیکی انصراف دهد.


صیادمنش در سال 2019 از استقلال با مبلغ 750 هزار دلار با قراردادی 5 ساله به فنرباغچه پیوست. این بازیکن جوان در آن زمان جایی در ترکیب تیم بزرگ ترکیه ای نداشت و به همین خاطر در دو مقطع به صورت قرضی برای استانبول اسپور و زوریا اوکراین بازی کرد.

دوران درخشان صیادمنش در زوریا رقم خورد و او در فصل گذشته عملکردی عالی داشت. به همین خاطر مشتریان زیادی پیدا کرد. در صورت نهایی شدن انتقال این بازیکن به صورت دائمی 20 درصد مبلغ انتقال این بازیکن به جیب باشگاه استقلال می رود.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani