ابراهیمی: گل محمدی شفاف مشکلش را بگوید/ در تغییرات باشگاهی روی دست عرب ها بلند شدیم

مربی اسبق پرسپولیس گفت: گل‌محمدی مشکلش را شفاف بگوید، او از بی‌پولی ناراحت است یا شایعه حضور دایی یا مساله‌ دیگری وجود دارد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار داشت: من از تیم دور هستم و نمی‌توانم قضاوت درستی داشته باشم اما آنطور که در رسانه‌ها خوانده‌ام و شنیده‌ام مشکلاتی در تیم وجود دارد ولی بنده در جریان دقیق آنها نیست.گاهی اوقات ما مربیان چیزهایی را می‌بینیم و می‌فهمیم که باعث عکس العمل می شود. این مسایل بر روی روحیه بازیکنان هم تاثیرگذار می‌شود. در زمانی که من در پرسپولیس مربی بودم هم بعد از چندین دوره قهرمانی تغییراتی در مدیریت باشگاه ایجاد شد. حجت الله خطیب مدیرعامل باشگاه شد و رقم قراردادها سه برابر رشد پیدا کرد. مثلا بازیکنی که دستمزدش 50 میلیون تومان بود یکباره شد 150 میلیون یا خود من که حقوقم 24 میلیون بود یکباره رقم قراردادم 90 میلیون شد. با این حال این رقم‌ها پرداخت نشد و مشکلات زیادی برای باشگاه به وجود آمد.

وی افزود: بی پولی و مشکلات مالی باعث شد که دیگر من و علی پروین نتوانیم به کارمان ادامه بدهیم و از تیم جدا شدیم. بعد از آن باشگاه اشمیت را آورد که یک دلال بود و بعد از آن هم سراغ مربیانی مثل یونگ، زوبل، آری هان و دنیزلی هم رفت که هیچ کدام نتوانستند تیم را قهرمان کنند تا اینکه افشین قطبی آمد و بعد از چند سال تیم را قهرمان کرد. می‌خواهم بگویم تغییر زیاد سرمربی و مدیرعامل باشگاه اصلا فاکتور مفیدی نیست و باعث مشکلات و حواشی زیادی در باشگاه می‌شود.آن زمان خود کریم باقری بازیکن تیم بود و می‌توانید از او هم در مورد شرایط مالی آن زمان باشگاه سوال کنید. 

ابراهیمی با اشاره به شرایط کنونی باشگاه گفت: در حال حاضر آنطور که من شنیده‌ام بازیکنان فقط حدود 20 درصد از مبلغ قراردادهایشان را گرفته‌اند در حالیکه تا نیم فصل آنها باید 50 درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت می‌کردند. به هر حال وقتی باشگاه فقط در همین سال 1400 سه چهار مدیرعامل عوض می‌کند نتیجه‌اش همین می‌شود.  بازیکنان وقتی دستمزد نگیرند بی‌انگیزه می‌شوند. 

مربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه در حال حاضر گل‌محمدی تیم را رها کرده و در تمرینات حاضر نمی‌شود، عنوان کرد: به نظرم گل‌محمدی باید مشکلش را شفاف بگوید. اینکه مساله‌اش چیست. بی‌پولی و پرداخت نشدن مطالبات، تحویلش نگرفته‌اند یا شایعه حضور علی دایی باعث آزرده‌ خاطر شدنش شده  یا اختلاف نظری وجود دارد. به هر حال بهتر است او مسایل را شفاف بگوید. پرسپولیس با برانکو و گل محمدی به قهرمانی رسیده و این دو مربیان محبوبی هستند. ببینید چه شرایطی پیش آمده که یحیی تیم را رها کرده است. 

ابراهیمی در مورد اینکه چقدر تصور می‌کند شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس به واقعیت بپیوندد، گفت: همانطور که گفتم تغییرات پیاپی مدیریت در باشگاه مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. در همین امسال فقط سه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته دیگر کاری به گذشته نداشته باشید که در 40 سال حدود 23 مدیرعامل به باشگاه آمده‌اند و رفته‌اند. این همه تغییرات در مدیریت و سرمربیگری تیم‌ها در فوتبال ما باعث شده که روی دست باشگاه‌های عربی بلند شویم زمانی به آنها خرده می‌گرفتیم که تند تند سرمربی عوض می‌کنند. می‌دانید چرا بازیکنان ما به تیم‌های حاشیه خلیج فارس می‌روند زیرا دستمزدشان را بدون دردسر دریافت می‌کنند. امید ابراهیمی چند سالی است در تیم‌های عربی بازی می‌کند.حتی اگر باشگاهی به هر دلیل بازیکن ایرانی‌اش را نخواهد بازهم دستمزدش را می‌پردازد در حالیکه در باشگاه های ما حتی قبل از اینکه دستمزد پرداخت شود شما باید مالیات را بپردازید آن هم در حالیکه بازیکنان ممکن است هنوز دستمزدش را نگرفته‌ باشند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani