شرط پرسپولیسی‌ها برای بازگشت آل‌کثیر به تمرینات

بازیکن تیم پرسپولیس در یک حالت خاص به تمرینات بازمی‌گردد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عیسی آل‌کثیر در جریان دیدار پرسپولیس و پدیده از هفته چهاردهم لیگ برتر دچار مصدومیت زانو شد. 

پس از این اتفاق با توجه به التهاب زانوی مهاجم سرخ‌پوشان در روزهای ابتدایی این آسیب‌دیدگی برای اعلام دقیق مصدومیت آل‌کثیر، دو بار از از زانوی وی تست MRI گرفته شد. در نهایت پزشکان متخصص اعلام کردند این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده و حتی علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس اعلام کرد وی شش ماه از میادین دور خواهد بود.

البته در اتفاقی عجیب آل‌کثیر به تازگی تمرینات اختصاصی را زیر نظر مربی بدنساز خود آغاز کرده و حتی به مسئولان تیم پرسپولیس اعلام کرده اکنون زانوی وی مشکل خاصی ندارد و نیازی هم به عمل جراحی نیست. با این وجود کادرفنی و پزشکی پرسپولیس اعلام کرده‌اند به زودی از وی تست آمادگی جسمانی خواهند گرفت و اگر شرایط مناسب بود، می‌تواند با مسئولیت خودش در تمرینات شرکت کند. 

البته کادرپزشکی پرسپولیس برای تست گرفتن از آل کثیر منتظر بهتر شدن وضعیت این بازیکن هستند و باید دید آیا برخلاف اعلام متخصصان مبنی بر اینکه دوره نقاهت وی شش ماه طول خواهد کشید، آل کثیر می‌تواند در نیم فصل دوم برای تیمش بازی کند؟


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani