ابوالقاسم پور: تیم ملی باید دو بازی آینده خود را جدی بگیرد/بازیکنان داخلی ما باید بیشتر بازی کنند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در تیم ملی بازیکنان داخلی زیاد بازی نمی کنند و اگر زمانی لژیونر ها حذف شوند تیم بی تجربه ای وارد زمین می شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
بهنام ابوالقاسم پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل امارات در رقابت های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: با توجه به این که تیم ما صعود کرده و  تماشاگران در ورزشگاه نبودند بازی خوبی را دیدیم و خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم که تیم ملی کشورمان دو بازی آینده خود را با برد زمین بازی را ترک کند تا بتوانیم با اقتدار به جام جهانی برویم.

وی در مورد حضور امید نورافکن در پست غیر تخصصی خود گفت: سرمربی از بازیکن غیر تخصصی استفاده کرد و دلیل این موضوع را باید از اسکوچیچ پرسید. او حتما ایده ای در سر داشته که نورافکن را دفاع وسط گذاشت و باید بپرسیم که چرا از یک بازیکن غیر تخصصی در قلب خط دفاعی تیم ملی استفاده کرده است؟ او می توانست از سیاوش یزدانی استفاده کند و امیدوارم مدافع استقلال بتواند در ادامه به تیم ملی کمک کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهای بعدی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی حساس هستند یا خیر عنوان کرد:  اگر تیمی به عنوان تیم نخست وارد جام جهانی شود،  اقتدار خود را نشان داده و تیم ها به گونه دیگری روی آن حساب می کنند. ما باید این دو بازی را جدی بگیریم و برای صدر نشینی باید در این دیدارها 4 امتیاز بگیریم. 

ابوالقاسم پور در مورد نقاط ضعف تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: امسال تنها سالی است که ما بهترین لژیونرها را داریم که خیلی تاثیر گذار هستند. در تیم ملی بازیکنان داخلی زیاد بازی نمی کنند و اگر زمانی لژیونرها حذف شوند تیم بی تجربه ای وارد زمین می شود. به همین دلیل بازیکنان داخلی لیگ ما باید بیشتر به میدان بروند تا تجربه کسب کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani