پایان نقل و انتقالات زمستانی در قطر/بازار گرمی دوباره رضاییان با پرسپولیس + عکس

مدافع ایرانی الدحیل با بستن شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی بلاتکلیف شد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «استاد الدوحه» قطر امروز در گزارشی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان پرداخت و به خریدهای جدید تیم ها و بازیکنانی که از تیم ها جدا شدند نیز گذری زد.

رامین رضاییان دو هفته پیش به صورت رسمی از السیلیه جدا شد. این بازیکن ایرانی عضو باشگاه الدحیل به صورت قرضی در السیلیه بازی می کرد ولی عملکرد ضعیفش باشد تا مسئولان السیلیه قرارداد این بازیکن را فسخ کنند.


جانشین رضاییان در لیست السیلیه پیش از این معرفی شده بود و اخمدوف ازبک جانشین مدافع ایرانی در لیست السیلیه شد. مدافع ایرانی چاره ای جز برگشتن به الدحیل نداشت ولی با توجه به پر بودن لیست لژیونرهای این تیم قطری آینده رضاییان با بستن شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در لیگ ستارگان بلاتکلیف شد.

این اتفاق درحالی رخ داده که در مدتی که باشگاه السیلیه به دنبال فسخ قرارداد با رضاییان بود وی پالسهایی برای بازگشت به پرسپولیس داده بود و حتی صحبت هایی هم با کادرفنی این تیم انجام داده بود اما بازیکن سابق سرخپوشان بار دیگر درحالی که به نظر می رسد تمایل به بازگشت به لیگ ایران و پرسپولیس را دارد باز هم با نام این باشگاه بازار گرمی کرد و در قطر ماندنی شد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani