ارزیابی عملکرد لژیونرها| نوراللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی/قائدی فرصتی برای عرض اندام نداشت + عکس

هافبک سابق پرسپولیس در ترکیب شباب الاهلی در لیگ امارات مقابل شارجه خوش درخشید.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امارات موسوم به «ادنوک»، شباب الاهلی میزبان شارجه بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در این بازی احمد نوراللهی به طور ثابت در ترکیب اصلی شباب الاهلی حضور داشت و مهدی قائدی از دقیقه 86 وارد میدان شد تا حضور کوتاهی در این بازی داشته باشد.

تک گل شارجه توسط ملونی 3+90 از روی نقطه پنالتی زده شد تا شارجه به 3 امتیاز ارزشمندی برسد و بالاتر از شباب الاهلی در جدول رده بندی لیگ امارات قرار بگیرد.


با نگاه به آمار بازی علی رغم اینکه شباب الاهلی در این دیدار باخت ولی احمد نوراللهی هافبک سابق پرسپولیس نمایشی عالی داشت و دومین بازیکن برتر تیمش انتخاب شد.

نوراللهی 90 دقیقه بازی کرد و هر چند گلی نزد و پاس گلی نداد ولی در میانه زمین عملکرد خوبی داشت. آمار دریبل های این بازیکن 100 درصد است.


دقت پاس نوراللهی در این بازی بالا بوده موفق شده 77 درصد پاس هایش را به مقصد برساند. ستاره سابق سرخ پوشان در این بازی 59 بار لمس به توپ داشته و 75 درصد پاس های بلندش نیز به مقصد رسیده است.

هافبک تیم ملی کشورمان با عملکرد خوبش نمره 7.4 از 10 را گرفت و به عنوان دومین بازیکن برتر شباب الاهلی مقابل شارجه شناخته شد.

اما در مقابل مهدی قائدی فرصت چندانی در این بازی برای عرض اندام نداشت. ستاره سابق استقلال تنها 4 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.


قائدی در این مدت کوتاه نتوانست کاری انجام دهد یا تیمش را از شکست فراری دهد. شباب الاهلی با این شکست با 30 امتیاز جایگاه سومی اش را تقدیم شارجه کرد و به رده چهارم سقوط کرد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani