نمایندگی روزنامه همشهری در شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار فعال شد

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روزنامه کثیرالانتشار همشهری از بهار ۱۳۷۰ به عرصه مطبوعات گذاشت و ۲۴ آذر ۱۳۷۱ نخستین شمارهٔ همشهری در ۱۶ صفحه با قیمت ۵ تومان در تیراژ ۱۰ هزار نسخه و به صاحب‌امتیازی شهرداری تهران منتشر شد اما هم‌اکنون توسط مؤسسه همشهری منتشر می‌شود.

این روزنامه از همان ابتدای فعالیت با ظاهر رنگی و جذابش توانست خوانندگان بسیاری را جذب کند و اردیبهشت ۱۳۷۲ تیراژ این روزنامه در صدمین شماره‌اش به ۱۰۰ هزار نسخه رسید. و پس از سه سال در بهمن ۱۳۷۵ تیراژ روزنامه به ۴۰۰ هزار نسخه در روز رسید.

همشهری که انتظار نمی‌رفت به این سرعت جایگاه خود را در بین مردم و مسئولان پیدا کند با سرعت فراوان و توزیع مناسب و تنوع در مطالب گوی سبقت را از رقبای خود گرفت و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین روزنامه‌ها در ایران می‌باشد.

که جایگاه با ارزشی را در بین نشریات کسب نموده و با تیراژ بسیار بالا مخاطبان را به‌سوی خود جذب نموده است، همشهری با چاپ و توزیع سریع و ارتباط نزدیک با ارگان‌ها، ادارات و سازمان‌ها مخاطبان را همواره چشم‌انتظار خودکرده است.

همشهری دارای پرسنلی توانمند و مدیریت جوان و کارآمد می‌باشد که امروزه به یکی از قوی‌ترین روزنامه‌های در کل کشور تبدیل شده است. این روزنامه همچنین در حوزه الکترونیک با پوشش اخبار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی تمام تلاش خود را به کار بسته تا مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

نمایندگی همشهری با مدیریت نورالله جویا در شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه آماده دریافت اخبار، یادداشت، گزارش‌ها، مقاله‌های علمی و پذیرش آگهی به‌صورت تلفنی و حضوری، آگهی‌های مفقودی اسناد و مدارک خودرو، ملک، مدارک دانشجویی، مدارک شخصی، آگهی‌های مفقودی اسناد و مدارک شرکت‌ها و مؤسسات و نهادهای دولتی و خصوصی، تبلیغات در صفحات اصلی روزنامه (آگهی تبریک – تشکر – تسلیت – ترحیم) و آگهی مناقصه و مزایده شرکت‌ها، دعوت به مجمع عمومی، فوق‌العاده و… می‌باشد.

شما مخاطبین عزیز می‌توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند همه‌روزه با شماره تلفن‌: ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵  تماس یا واتساپ اصلاع دهید.

کد خبر؛ ۱۹۸۸۹

درباره‌ی آقای جویا