عمده فعالیت جشنواره فیلم کن اسلام هراسی است/ ایران به هیچ کشوری باج نمی‌دهد

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: در حمایت‌های مالی برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن از حملات علیه ایران اسلامی توسط برخی سلبریتی‌های هیچ جای شک و شبهه‌ای نیست.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه خودم و شما را به رعایت تقوای الهی سفارش و توصیه می‌نماییم، اظهار کرد: نبی اکرم (ص) فرمودند: «اگر کسی تقوای الهی پیشه کند خدا او را از گرفتاری‌ها نجات خواهد داد».
وی افزود: متأسفانه در این روزگار اعتماد و توکل ما به خداوند تبارک تعالی بسیار کم شده است و باید اعتماد و اعتقاد به خدا و به‌خصوص خداترسی را در خودمان تقویت نماییم‌‌.
امام‌جمعه شاهین‌شهر ضمن تقدیر و تشکر از مردم اصفهان و شاهین‌شهر در تجمع امام رضایی که حضور پیدا کردند، ادامه داد: اگر چهارتا سلبریتی مزدور،  باجی از بیگانگان می‌گیرند و فیلمی به نام «عنکبوت مقدس» علیه مقدسات ما درست می‌نمایند هرگز در عشق و علاقه ما به ساحت مقدس علی بن موسی‌الرضا (ع) خللی ایجاد نخواهد شد.
وی گفت: جشنواره فیلم کن یک جشنواره خصوصی است که مختص سینماگران هست، منتها وقتی که پای ایران و اعتقاد اسلامی_ شیعی وسط باشد، دست‌اندرکاران غربی آن دست به همه جور غلطی می‌زنند.
حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر عمده فعالیت جشنواره فیلم کن اسلام هراسی بوده است که در دنیا چهره اسلام به‌خصوص ایران را ترسناک نشان دهند، تصریح کرد: تمرکز اصلی جشنواره فیلم کن ایران هراسی است و در این رابطه از هر تولید هنری که علیه جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های او باشد دفاع می‌کنند.
وی گفت: در حمایت‌های مالی برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن از حملات علیه جمهوری اسلامی ایران توسط برخی سلبریتی‌های خود فروخته هیچ جای شک و شبهه‌ای نیست.امام‌جمعه شاهین‌شهر متذکر شد: سیاست اصلی رسانه‌های غربی و ضد جمهوری اسلامی ایران فقط انتشار اخبار کذب و بی‌پایه‌واساس نیست بلکه آنها تمرکز خود را بر روی تأمین و تولید اخبار ناامیدکننده برای مردم بکار بسته‌اند.
وی ادامه داد: در این جنگ رسانه‌ای شک  سران حکومت‌های شیطانی مانند آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی از هر ابزاری از جمله هنر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند لذا از هنرمندان انقلابی کشور انتظار داریم که مواضع شفافی در قبال این فیلم قابل تمجید غرب بگیرند.

حجت‌الاسلام هاشمی به لشکرکشی‌های اخیر ارتش ترکیه به رهبری رجب طیب اردوغان به بهانه مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: این طرح به دنبال تقسیم سوریه و در راستای سیاست‌ها و منافع رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا است‌.
وی ضمن تمجید تصویب قانون جرم‌انگاری همکاری با رژیم جعلی صهیونیستی توسط برخی پارلمان کشوری اسلامی، آن را کار بسیار بزرگی خواند و ادامه داد: توقیف دو نفتکش یونانی در آب‌های خلیج‌فارس پاسخی بود به اقدامات ضد ایرانی دولت یونان برای اینکه مجدد هوس خودشیرینی برای آمریکا نکند چرا که جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که به هیچ کشوری باج نخواهد داد.

کد خبر؛ ۲۴۳۰۳

 

درباره‌ی آقای جویا