آقای حاجی‌دلیگانی در برابر پرسش‌های جریانات انقلابی و عدالت‌خواه شفاف‌سازی نمایند

خبرنگار و فعال رسانه‌ای گفت: آقای حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس و مسئول دفتر ایشان در برابر پرسش‌های جریانات انقلابی و عدالت‌خواهی شفاف‌سازی نمایند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا فعال رسانه‌ای طی یادداشتی آورده است؛ جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر این بار با انتشار مطلبی نقد گونه با عنوان «چوب حراج به اموال عمومی مردم توسط اداره مخابرات شهرستان شاهین‌شهر و میمه» به موضوعی پرداخته است که چند سالی است برای بنده خبرنگار نیز جای ابهام است؟ ابتدابه‌ساکن به چکیده مطلب انتشار یافته جهت اطلاع شما خوانندگان اشاره می‌نماییم تا به سراغ پرسش‌های آن برویم؟!

با هم بخوانیم «شنیده ها حاکی از آن است که شرکت مخابرات شاهین‌شهر منطقه استان اصفهان در حال فروش دوطبقه ساختمان واقع در بلوار امام خمینی است که همان ساختمان دفتر آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار است!

از نکات مهم این ماجرا فروش ساختمان به مبلغ بسیار ناچیزی به جناب آقای حاجی‌دلیگانی نماینده محترم مجلس است !؟

لذا نخستین ابهامی که پیش می‌آید اینکه شرکت مخابرات اعلام نماید، اولاً چگونه می‌خواهند ساختمانی که حدود ۳۰ میلیارد تومان ارزش دارد را به بهای ناچیزی واگذار نمایند؟!

 دوم اینکه چگونه و با چه مجوزی این ساختمان حدود ۱۰ سال است که در اختیار آقای حاجی‌دلیگانی قرار دارد و با وجود قرارداد اجاره نصفه نیمه‌ای که منعقد گردیده است، فقط چند ماه از اجاره‌بهای سال ۱۳٩١ تا اکنون را که آن هم مبلغ بسیار ناچیزی بوده دریافت کرده‌اند؟! و چرا تا امروز خبری از پرداخت اجاره‌بها نبوده است؟!

این در حالی است که ۵۱ درصد سهام شرکت مخابرات متعلق به بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  است، ۱۹ درصد آن متعلق به دولت، ۲۰ درصد متعلق به سهام عدالت (مردم)، ۱۰درصد هم جزء سهام بورس است که باز هم عموم مردم در آن شریک هستند.

حال باتوجه‌به اینکه بخشی از ارزش این ساختمان متعلق به مردم است در صورت واگذاری ساختمان آن هم با این مبالغ ناچیز چگونه حق‌وحقوق مردم در نظر گرفته می‌شود و چطور ضرر و زیان مردم جبران خواهد شد؟!

 نکات ابهام‌برانگیز دیگری نیز در این موضوع به چشم می‌خورد که چطور اداره مخابرات ضمن عدم دریافت حقوق عمومی سهام‌داران از این ساختمان، حتی نظارتی بر تغییرات و اضافه ساخت در ساختمان توسط مستأجر خود نداشته است؟!

البته نقاط تاریک دیگری در این قرارداد وجود دارد که متوجه جناب آقای حاجی‌دلیگانی و مجموعه دفتر ایشان است که طرف دیگر این ماجرا هستند!

اعم از اینکه چرا با وجود اینکه قطعه‌ای مختص دفتر نماینده مجلس در سایت اداری تعریف و جانمایی شده است، دفتر ایشان اصرار بر خرید ساختمان متعلق به اداره مخابرات آن هم نه به قیمت واقعی که با این مبالغ ناچیز دارند ؟!

منتظر شفاف‌سازی شرکت مخابرات و دفتر نماینده مجلس در این رابطه هستیم؟

لازم به ذکر است خرید این مکان برای استفاده شخصی آقای حاجی‌دلیگانی نیست بلکه برای استفاده عموم و مراجعات مردمی  نماینده مجلس قرار است به کار گرفته شود ولی چون مردم از این مکان سهم دارند و عدم پرداخت کامل ارزش ریالی ملک باعث ضرر به سهام‌داران و مردم می‌باشد مورد اشکال است.»

همان گونه در مطلب جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر دیدید تلنبار شدن عدم شفافیت به پرسش‌های جریانات انقلابی و عدالت‌خواهی که یک روزی از آقای حاجی‌دلیگانی حمایت کردند و بیش از یک دهه است وی را بر روی کرسی سبز مجالس دهم، یازدهم و دوازدهم نشانده‌اند، پرسش اصلی آنهاست.

حال این سؤال پیش می‌آیید آقای حاجی‌دلیگانی که پایان صحبت‌های و پیامک‌ها خود را «خادم مردم»معرفی می‌کند چرا در مقابل این‌همه پرسش جریانات انقلابی و عدالت‌خواهی مقاومت و یا از آنها فرار می‌کند؟

به قول ضرب‌المثل شیرین «آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است» اگر واقعاً ریگی بر کفش نیست که ان‌شاءالله هم نیست چرا آقای حاجی‌دلیگانی و مجموعه دفتر او در خصوص ساختمان امانی اداره مخابرات، حقوق کارکنان دفاتر، تعداد پرسنل دفاتر و بسیاری از سؤالات پر ابهامی که در گذشته مطرح شده‌اند شفافی نمی‌نمایند؟

به‌عنوان یک خبرنگار به آقای حاجی‌دلیگانی و به‌خصوص مسئول دفتر ایشان آقای عبدالله حق‌شناس که به‌عنوان نمونه سفت و محکم پای نگه‌داشتن حمید حق‌شناس مسئول دفتر اجرایی و داماد خود ایستاده‌اند در حالی بسیاری از جریانات انقلابی و عدالت‌خواه خواستار تغییر این مهره پشت پرده سیاسی هستند، پیشنهاد می‌کنم که در آستانه نزدیک شدن به مجلس سیزدهم این‌همه سؤال را با مقاومت و بی‌اعتنایی آنهم به جریانات انقلابی و عدالت خواه که پشتوانه اصلی آقای حاجی‌دلیگانی هستند بی‌پاسخ نگذارید؟! چرا که سکوت سیاسی پرمعنی در برابر این هم پرسش‌هایی که جمع شده‌اند زمانی سیلی را به راه خواهد انداخت که دیگر به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان جلوی خسارت آن را گرفت. و  حتی ممکن هست که تمامی فعالیت های آقای حاجی دلیگانی در چند دوره گذشته مجلس را تحت شعاع خود قرار دهد.

کد خبری؛ ۲۴۳۲۱

درباره‌ی آقای جویا