عامل ارسال خبر نادرست به شبکهBBCدر قلعه گنج دستگیر شد.

 عامل ارسال خبر نادرست به شبکهBBCدر قلعه گنج دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج از دستگیری عامل ارتباط با شبکه BBC و اظهار نظر نادرست در خصوص سرقت طلافروشی این شهرستان خبر داد. 

✅ سرهنگ"مراد حیدری"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا فروشی در قلعه گنج، فردی اقدام به ارسال گزارش نادرست بر اساس اظهار نظر شخصی خود به شبکه خبریBBC فارسی کرده و عملکرد پلیس را ضعیف توصیف کرده بود.
وی افزود: در این راستا، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، عامل ارتباط با شبکه معاند که یک پسر 26 ساله بود را شناسایی و این فرد را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج گفت: تحقیقات کارشناسان پلیس فتا حاکی از آن است که این فرد در بستر یکی از شبکه های اجتماعی با این شبکه خبری ارتباط گرفته و بنا به یک انگیزه واهی گزارشی از وقوع این سرقت را به این شبکه خبری ارسال کرده است.

سرهنگ حیدری با اشاره به اقرار این متهم به ارتباط با این شبکه معاند، بیان کرد: پلیس با عاملان تشویش اذهان عمومی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با قاطعیت برخورد می کند و لازم به یادآوری  است شناسایی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه به طور ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار دارد و به محض دستگیری اطلاع رسانی خواهد شد.

درباره‌ی