مسئول اداره اوقاف برخوار علیه جویا خبرنگار طرح دعوا کرد/رئیس دادگستری؛ اصل اتهام سوء استفاده جریان مالی کاملاً صحیح است

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر روز ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ بود به مستند مجموعه اطلاع‌رسانی «اصفهان پرس» در کانال‌های خبری خود (واتس‌اپ_تلگرام) خبر از دستگیری یکی از مدیران شهرستانی اداره اوقاف استان اصفهان داد که این موضوع توسط خبرنگاران خبرگزاری مهر پیگیری و مشخص گردید که خبری انتشاری تا حدود بسیار زیادی بیراهه نبوده و درست بوده است.

اصفهان پرس
 

بعد از انتشار خبر منتشر شده در فضای مجازی پایگاه خبری صدای جویا طی عکس نوشته‌ای در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار خبر مذکور کرد که در ادامه حجت‌الاسلام محسن ضیایی رئیس اداره اوقاف شهرستان برخوار طی ملاقاتی حضوری در شاهین‌شهر آن را تکذیب و رد کرد که مجدد این رسانه تکذیب آن را در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی به مستند منتشر ساخت.

حجت الاسلام ضیایی
 

حجت الاسلام ضیایی
 

* اصل سوء استفاده و سوء جریان مالی حجت‌الاسلام ضیایی کاملاً صحیح می‌باشد

اما در ادامه برای صحت و راستی‌آزمایی اتفاق روی داده مجدد یکی از خبرنگاران خبرگزاری مهر در نشست خبری حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس دادگستری استان اصفهان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شده بود جویای موضوع مطرح شد که به شرح زیر هم سخنان و هم فایل صوتی رئیس دادگستری استان اصفهان تقدیم مخاطبین گرامی جهت قضاوت بیشتر می‌گردد.

 

حجت‌الاسلام جعفری اظهار کرد: دستگیری حجت‌الاسلام محسن ضیایی مسئول اداره اوقاف شهرستان برخوار تا این لحظه انجام نشده است و پرونده تخلف اتهامی در صلاحیت مرجع دیگری می باشد.

وی ادامه داد: اصلاً اینکه تخلفی اتفاق افتاده است سازمان بازرسی کل استان اصفهان گزارش و جزئیات آن را تهیه کرده است.

رئیس دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون پرونده حجت‌الاسلام محسن ضیایی برای تعیین وقت و رسیدگی به مراجع قضایی به‌خصوص دادگاه ویژه روحانیت ارسال نگردیده است، تأکید کرد: اصل اتهام سوء استفاده و سوء جریان مالی کاملاً صحیح می‌باشد.

حجت الاسلام جعفری
 

حال روز گذشته حجت‌الاسلام محسن ضیایی رئیس اداره اوقاف شهرستان برخوار با حضور در شعبه دوم کیفری علیه نورالله جویا خبرنگار و فعال رسانه‌ای به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی طرح دعوا کرده است که در ادامه بر اساس قانون مطبوعات شما مخاطبین گرامی را در جریان این رسیدگی قرار خواهیم داد.

کد خبر؛ ۲۴۴۱۰

درباره‌ی آقای جویا